ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΑΡΟΙ GAY ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΜΙΣΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ GAY;

29 posts / 0 yeni
Son gönderi
xenogreek
xenogreek kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 5 yıl 4 months önce
Joined: 16/01/2011 - 21:55
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΑΡΟΙ GAY ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΜΙΣΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ GAY;

Κατά καιρούς, μιλώντας σε διάφορα gay main chat rooms, χωρίς να είμαι προκλητικός και χωρίς να υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο θέμα, δέχθηκα λεκτικέςεπιθέσεις απο νεαρούς gay, οι οποίοι με εκθέταν για το ποιος είμαι, τι κάνω, με τι ασχολούμαι κ.λ.π.
Ο λόγος που ανοίγω το θέμα αυτό, είναι γιατί δεν μπορώ να καταλάβω, τι ενοχλεί τους νεαρούς gay, η παρουσία των μεγαλύτερων, και ούτε λίγο, ούτε πολύ, λενέ στα main chat rooms, πως οι gay, άνω των 30-35, δεν έχουνε δικαίωμα ύπαρξης σε τέτοιους χώρους, και καλύτερα να πεθάνουνε!! ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!
Επειδη μιλάμε για δικαιωματα, πιστεύω πως κανείς δεν μπορεί να απαγορεύσει σε κανέναν να ψάξει, και να βρει αυτό που θέλει.
Προσωπικά, αν και έχω επιτυχία σε άτομα μικρών ηλικιών, ποτέ δεν ενόχλησα κανέναν νεαρό άτομο, αντιθέτως, αυτοί με προσεγγίζουν πρώτοι, και η πρώτη μου κουβέντα ειναι η εξής:
Αν ψάχνεις για άτομα πιο μικρής ηλικίας, καλύτερα να με σε κρατώ...
Το θέμα μου λοιπόν ειναι.... ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΜΙΣΟΣ;
Ακούω τα σχόλια σας

field_vote: 
Your rating: None Average: 5 (1 vote)
Edited by: xenogreek on 15/03/2011 - 23:12
Ubiquites
Offline
Last seen: 6 yıl 2 hafta önce
Joined: 08/02/2011 - 03:33

Αγαπητέ Xenogreek μία λέξη απλά θα σου πω.ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!!!! Οι άνθρωποι έχουν τόσα προβλήματα που κάθονται και βγάζουν τη μιζέρια τους στους άλλους επειδή κανείς δεν ασχολείται μαζί τους. Γιατί αν ασχολείτο κανείς μαζί τους δεν θα είχαν και λόγο να βγάζουν τέτοιο μίσος προς τους άλλους.

If our gender is ambiguous, then so is the rest of our existance.

Gay Mouflon
Gay Mouflon kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 5 yıl 3 months önce
Joined: 25/05/2010 - 03:17

Συμφωνώ και εγώ. Άτομα που τα έχουν καλά με τον εαυτό τους δεν βγάζουν έτσι κακίες, βασικά δεν μισούν εσένα, μισούν την ιδέα ότι θα μεγαλώσουν και θα είναι της ηλικίας σου κάποια μέρα, και αυτό τους φοβίζει αφάνταστα. Καλά κάνεις και είσαι ο εαυτός σου, πιστεύω γι' αυτό έχεις τις επιτυχίες που έχεις.

xenogreek
xenogreek kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 5 yıl 4 months önce
Joined: 16/01/2011 - 21:55

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΝΑΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΚΥΠΡΙΟΣ ΝΕΑΡΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ,
ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝΑ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥΣ

dm3k
dm3k kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 9 yıl 1 month önce
Joined: 19/05/2010 - 00:12

Να απαντήσω σαν κυπραίος νέος μεν, αλλά τι να σου πω. Προσωπικά, εν συχνάζω σε τσιάτρουμ για να ξέρω τι γίνεται τζιαμαί, τζιαι δέφτερον, το θέμαν του φόου να μεν γεράσω εν με απασχόλισεν ακόμα. Ακούω κάτι 19χρονούς (δεκαεννιά, ναι) να λαλούν ότι νιώθουν γέροι τζιαι εν ιμπόρω να τους καταλάβω (τζιαι συνήθως εν στρέιτ, να πεις ότι εν κάτι αποκλειστικόν των ομοφυλόφιλων, ξέρω τζιαι γιω κάποια ανασφάλεια συγκεκριμένη). Πάντως αν τα 30 θεωρούνται γεραθκιά, έχουμεντε πρόβλημαν.

Yoryis Regginos
Yoryis Regginos kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 4 yıl 3 months önce
Joined: 07/04/2010 - 02:48

Σα να λέμε "αληθινός Άγιος Βασίλης"?? Δυστυχώς ή ευτυχώς, στη Μέση Ανατολή που ζούμε (και για όποιον αυταπατάται ότι ζούμε σε Ευρωπαϊκή χώρα, ας το ξανασκεφτεί...) η ειλικρίνεια είναι μια πολύ σχετική έννοια και δεν έχει να κάνει με την ίδια έννοια πχ στην Ευρώπη ή στη Βόρειο Αμερική και αλλού. Η κύρια έγνοια στον τόπο μας είναι να μην πληγωθούν αισθήματα και τι θα πουν οι γείτονες και άλλα παρόμοια. Δε νομίζετε ότι αυτή είναι η πραγματικότητα?...
Αλλά για να πάω και στο προκείμενο: δε νομίζω ότι η οποιαδήποτε σύγκριση ("ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ  ") θα εξυπηρετούσε σε κάτι. Να είσαι σίγουρος από τώρα ότι δεν σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο. Άρα τι θα πετύχεις με τη σύγκριση? Να βρεις τις διαφορές? Και σε τι θα σε ωφελέσει αυτό? Αν δεν είσαι έτοιμος να αλλάξεις τρόπο σκέψης και δράσης (που δεν ξέρω αν είναι και καλό να είσαι έτοιμος για κάτι τέτοιο) τότε σε τι θα εξυπηρετήσει?
Και για να γίνω ακόμα πιο συγκεκριμένος: θα πρέπει οι ίδιοι που εκφράζουν αυτό το "μίσος" όπως λες, να ερωτηθούν για την άποψη τους. Μόνο αυτοί ξέρουν τον λόγο.
Να προσφέρω όμως και την άποψη ενός "άνω των 30-35 " (δηλαδή εμένα που, ναι, είμαι ήδη 37 και μισό) που (σύμφωνα με αυτά που αναφέρεις) δεν έχει "δικαίωμα ύπαρξης σε τέτοιους χώρους ": δεν έχω γίνει αποδέκτης του "μίσους" όπως το περιγράφεις. Ίσως να μην μιλάμε για το ίδιο πράγμα, αλλά δεν το έχω εισπράξει. Ίσα-ίσα, σε αρκετές περιπτώσεις έχω καταλάβει ότι η "ώριμη" ηλικία μου θεωρείται "προσόν" από αρκετούς και ειδικά  στις πιο μικρές ηλικίες.
Κλείνοντας, αν και το γνωρίζω ότι η Βορειοαμερικάνικη κουλτούρα έχει πάρα πολλές διαφορές με την δική μας την Μεσανατολική (όπως άλλωστε λέω και πιο πάνω) μια ματιά στα δυο πιο κάτω άρθρα ίσως ρίξει λίγο φως στο όλο θέμα.
http://daily.gay.com/hot_topics/2011/03/i-daddy-growing-older-in-the-gay-community.html 
http://daily.gay.com/hot_topics/2010/04/my-gay-world-becoming-a-daddy.html 

Better to light a candle than to curse the darkness.-Chinese proverb

xenogreek
xenogreek kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 5 yıl 4 months önce
Joined: 16/01/2011 - 21:55

Τελικά το όνειρο κάθε νεαρου gay  είναι να μη γεράσει.... ποτε;
Αν οι νεαρόι έχουνε τόσο σοβαρό πρόβλημα με την ιδεά των γηρατειών, στα 20 τους.... πως θα νοιώθουν όταν άρχισουν οι πρώτες ρυτίδες και οι πρώτες άσπρες τρίχες να εμφανίζονται, τότε τι θα κάνουνε;

xenogreek
xenogreek kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 5 yıl 4 months önce
Joined: 16/01/2011 - 21:55

Η σύγκριση εξυπηρετεί στο να καταλάβω τον τρόπο σκέψης.
Είμαι άτομο που σκέφτεται, νοιώθει, ζει, απολαμβάνει, και όσον αφορα το θέμα αλλαγής, αυτό είναι κάτι που δεν είναι το ζητούμενο εδώ.
Η αλλαγή είναι απαραίτητη σε αυτούς που πρέπει να αλλάξουν προς το καλύτερο.
Ευθύνη έχουνε αυτοί που έχουνε ολόκληρη τη ζωή μπροστά τους και όχι αυτοί που ήδη έχουνε περπατήσει 54 χρόνια ζωής, όπως εγώ.
¨Οσο για το...προσόν της ωριμότητας, συμφωνώ απόλυτα, γιατί το ζώ, αλλά η ανεξήγητη κακία στα απρόσωπα chat rooms έχει κάποια ρίζα και κάποια αιτία.
Το να καταλάβουμε τον εαυτό μας, δεν είναι κακό,... το να το δεχόμαστε υην κακία παθητικά, είναι....

petrosgrafs
petrosgrafs kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 1 yıl 11 months önce
Joined: 07/04/2010 - 03:15

Είναι ένα αρκετά ενδιαφέρων θέμα για να εξετάσει κάποιος κοινωνικά την συμπεριφορά των ΛΟΑΤ προσώπων σε σχέση με την ηλικία τους. Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια εμπεριστατωμένη έρευνα που να μπορεί να δώσει κάποιες πραγματικές συνισταμένες όσο αφορά το συγκεκριμένο θέμα. Ως ενεργός ομοφυλόφιλος από προσωπική εμπειρία καταλήγω σε διάφορα συμπεράσματα από μόνος μου όσο αφορά την εχθρική στάση που ενδεχομένως να τηρούν τα νεαρά πρόσωπα σε σχέση με τα μεγαλύτερα. Αν και εγώ προσωπικά δεν έχω βιώσει κάτι τέτοιο τουλάχιστον ακόμα αν και βρίσκομαι στην ηλικία των 30.
Ένα νεαρό άτομο ενδέχεται να έχει άγνοια για την σφαιρική αντίληψη των άλλων ΛΟΑΤ προσώπων.
Να αντιδρά σε μια ενδεχόμενη άσχημη εμπειρία που είχε από κάποιον μεγαλύτερο και να τους βάζει όλους στο ίδιο καλούπι.
Η γενική απόρριψη που φοβάται ένα ΛΟΑΤ πρόσωπο στο χώρο του διαδικτυακών γνωριμιών και ειδικά όταν είσαι μικρότερος να σε επηρεάζει πολύ περισσότερο από όσο όταν είσαι πιο ώριμος.
Λόγω χάσματος γενεάς να υπάρχει έλλειψη στην αμοιβαία επικοινωνία. Η αλήθεια είναι ότι οι πιο ώριμοι έχουν αποκτήσει πιο στερεοτυπικές συμπεριφορές με περισσότερες φοβίες και αυτό να εκφράζεται ως εχθρικό στον μικρότερο με αποτέλεσμα η αντίδραση του να είναι αμυντική μέσω επίθεσης.
Τα ψέματα που αραδιάζονται καθημερινά μέσα σε αυτούς τους χώρους, όπου συνήθως δεν βασίζονται καθόλου στην πραγματικότητα όπως η ηλικία, ο σωματότυπος και η εμφάνιση γενικότερα.
Αυτά από μένα και επαναλαμβάνω ότι εκφράζουν δικές μου εκφάνσεις και πως δεν υπάρχει κάποια κοινωνική έρευνα που να εξετάζει αυτό το είδος μεμονωμένης συμπεριφοράς στα ΛΟΑΤ πρόσωπα της Κύπρου.

"Σε περιβόλια με σπαρτά και αφθονία, μα έλειψε το νερό. Kι άμα δεν έχουμε να πιούμε, δεν έχουμε τίποτα..."

xenogreek
xenogreek kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 5 yıl 4 months önce
Joined: 16/01/2011 - 21:55

Το πρηγούμενο θέμα μας φέρνει, χωρίς να είναι προγραμματισμένο, στο θέμα, gay και γηρατειά!!!
Εγώ απλά το ανοίγω και σας λέω πως κρίση ηλικίας είχα στα 30 μου!!
τα σχόλια σας, θα δώσουνε κάποιες απαντήσεις πιστεύω
 
Ξενοφώντας

alexandros
alexandros kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 9 months 2 hafta önce
Joined: 30/10/2010 - 14:56

Θα συμφωνήσω με το Γιώργη και το Σάββα, μάλλον. Μετά τα 35 μου, η διαφορά ηλικίας ήταν μόνο πλεονέκτημα... Είμαι σίγουρος ότι τα περιστατικά που αναφέρεις είναι μεμονωμένα, αφού η εμπειρία λέει το αντίθετο.  Οι μικροί έλκονται κατά κανόνα από τους μεγαλύτερους. Αυτού του είδους τη συμπεριφορά μόνο από υπερβολικά νεαρούς μπορώ να τη φανταστώ, που έτσι κι αλλιώς, δεν είναι κατασταλαγμένοι και πολύ εύκολα αλλάζουν γνώμη. Συμφωνώ να συζητήσουμε το θέμα των gay γηρατειών. Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον και ιδιαίτερο!

"What would you attempt to do if you knew you would not fail?", Robert Schuller.

alexandros
alexandros kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 9 months 2 hafta önce
Joined: 30/10/2010 - 14:56

Θα συμφωνήσω με το Γιώργη και το Σάββα, μάλλον. Μετά τα 35 μου, η διαφορά ηλικίας ήταν μόνο πλεονέκτημα... Είμαι σίγουρος ότι τα περιστατικά που αναφέρεις είναι μεμονωμένα, αφού η εμπειρία λέει το αντίθετο.  Οι μικροί έλκονται κατά κανόνα από τους μεγαλύτερους. Αυτού του είδους τη συμπεριφορά μόνο από υπερβολικά νεαρούς μπορώ να τη φανταστώ, που έτσι κι αλλιώς, δεν είναι κατασταλαγμένοι και πολύ εύκολα αλλάζουν γνώμη. Συμφωνώ να συζητήσουμε το θέμα των gay γηρατειών. Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον και ιδιαίτερο!

"What would you attempt to do if you knew you would not fail?", Robert Schuller.

SaVVAΣ
SaVVAΣ kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 6 yıl 4 months önce
Joined: 19/04/2010 - 21:52

Αγάπητε xenogreek όπως λέω και στον τίτλο είμαι 22 χρονών...Λογικά ανήκω στην ηλικιακή κατηγορία που αν κατάλαβα σωστά τείνει να σου δείχνει όχι και τόσο φιλική συμπεριφορα... Μιλόντας για μένα προσώπικα οφείλω να ομολογήσω πως μου αρέσουν οι ηλικιακά μεγαλύτεροι μου.. Και απο συνομιλίες που έκανα με άτομα απο 20 μέχρι 25 πρότίμουν τους μεγαλύτερους σε ηλικία..Και εν συνεχεία θα συμφωνήσω με τους υπόλοιπους που έκαναν σχόλια πρίν από μενα.. Πολλόι δυστυχώς σήμερα έχουν τα complex τους και τα βγάζουν όπουν βρουν.. Στα chat rooms πολλά από όσα λένε κατά την διάρκεια της συνομιλίας είναι ψέμα δυστυχως... Μέσω του chat room είναι πολύ εύκολο να πει κανέις ψέματα..Μπορεί κάποιος να σου λέει πως είναι 22 χρονών 1,76 ύψος και 70 κιλά βάρος και fit αλλά εν τέλει να είναι 52 με άλλα ύψος και βάρος..Και τελικά επείδη προφάνως έχει ένα θέμα με την ηλικία του να σου κάνει και επίθεση κίολας.. Άρα αγαπητέ μου μην το παίρνεις προσωπικά...  Πολλοι έχουν complex  σε σχέση με την ηλικία τους ανεξαιρέτως φύλου και σεξουαλικού προσανατολισμου... Πάντως έχω κάποιες άσπρες τριχούλες στο μαλλί και δεν με νοιάζει.. :-)

Τα πάντα είναι διαφορετικά από εμάς.Γι'αυτό και υπάρχουν 

xenogreek
xenogreek kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 5 yıl 4 months önce
Joined: 16/01/2011 - 21:55

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τα...βασικά.
Βλέπεις κάποιον, σου αρέσει, μπορεί να κάνετε και παρέα, εντός ή εκτός κρεββατιού, να περάσετε μια χαρά, κι' όμως είναι απαραίτητο να μάθεις την ηλικία του!!!
Ειναι μια gay ανάγκη ή συμπεριφορά, να ξέρεις ακριβώς πόσο χρονών είναι ο άλλος;
Ακόμα και σε...dark room na είσαι, μέσα στο..μαύρο σκοτάδι, πολλοί νοιώθουνε την ανάγκη να ξέρουνε ποια ηλικία έχει το άτομο που....ψηλαφίζουνε!
Δεν λέω για το internet, αλλά, όταν βλέπεις κάποιον, κάπου και ξέρεις οτι σου αρέσει.
Χαριτολογώντας θα σας πω ένα περιστατικό, λίγο extreme, αλλά πέρα για πέρα αληθινό.
Ένας τύπος που ήρθε σπίτι μου, στην ώρα της...φάσης, μου λέει, κάνε ότι θέλεις, αλλά πέσμου πόσο χρονών είσαι...!!!!
Τα σχόλια σας.
 
Υ.Γ. Δεν κάνω τον ειδήμονα στα θέματα που ανοίγω.
Ο καθένας ας βγάζει τα συμπεράσματα μόνος του και για τον εαυτό του.
 
Ξενοφώντας

alexandros
alexandros kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 9 months 2 hafta önce
Joined: 30/10/2010 - 14:56

Ξενοφών, μάλλον για φιλοφρόνηση μου ακούγεται η ερώτηση που ξεστομίστηκε ειδικά "πάνω στη φάση"!  Προφανώς ο τύπος έμεινε έκπληκτος από τις επιδόσεις κάποιου που δεν ήταν εμφανώς 20 χρονών πια...  Μ'έκανες και γέλασα!    Στα σοβαρά πάντως, νομίζω είναι φυσική ανάγκη να γνωρίζουμε την ηλικία αυτών που συναναστρεφόμαστε.  Για μένα τουλάχιστον είναι ένα απαραίτητο κομμάτι, που συμπληρώνει το puzzle του προσώπου που έχω απέναντί μου.  Κάποιοι αμέσως μετά το όνομά σου μπορεί να ρωτήσουν το ζώδιό σου και μάλιστα να κολλήσουν σ'αυτό(!!!). Για μένα η κάθε ηλικία έχει τα καλά της.  Κι εμείς έχουμε να μαθαίνουμε από τους νεότερους κι εκείνοι από τους μεγαλύτερους.  Πραγματικά όμως μου φαίνεται περίεργο το γεγονός ότι είχες τόσα "κρούσματα" ηλικιακής διάκρισης (ή καλύτερα αδιακρισίας), αν και συνεχίζω να πιστεύω ότι τα περισσότερα δεν ήταν με κακή πρόθεση.

"What would you attempt to do if you knew you would not fail?", Robert Schuller.

xenogreek
xenogreek kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 5 yıl 4 months önce
Joined: 16/01/2011 - 21:55

Αφού βλέπεις τον αλλον... τι σημασια έχουνε οι αριθμοί;
Πάντως δεν ψάχνω για φιλοφρονήσεις...
και χαίρομαι που σε έκανα που γέλασες. Χωρίς γέλιο η ζωή μας είναι άδεια!

alexandros
alexandros kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 9 months 2 hafta önce
Joined: 30/10/2010 - 14:56

"What would you attempt to do if you knew you would not fail?", Robert Schuller.

GuestCy
GuestCy kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 5 yıl 9 months önce
Joined: 14/10/2010 - 11:52

Οποιοσδήποτε άνθρωπος ΕΧΕΙ πράγματι ζήσει κάποια κακιά εμπειρία με μεγαλύτερο τότε είναι λογικό ο μικρότερος να αποκτήσει μια εικόνα αρνητική και να την υοιθετεί σε όλους σε γενικό βαθμό μεγαλύτερους.Παρόλο που είμαι στα 25 μου εντούτοις όντως είχα κακή εμπειρία από μεγαλύτερο μου .... όμως ποτές μου δεν το γενίκευσα.Σήμερα έχω σχέση με μεγαλύτερο μου κατα αρκετά χρόνια...Συμφωνώ με τον Σάββα και τον Πέτρο..... και όντως μια έρευνα σε σχέση με τα γηρατειά ΛΟΑΤ ατόμων θα ήταν πολύ σημαντικό και χρήσιμο.Στο τέλος όμως της ημέρας είναι ότι η ηλικία δεν παίζει ρόλο εκτός και αν θέλεις να παίζει ρόλο, δηλαδή εεε και? όταν σε ρωτάνε τι ηλικία έχεις so what? αν εσυ δέν έχεις πρόβλημα τότε δεν υπάρχει θέμα, αντιθέτως μπορεί να σε κολακεύει κιόλας.Με εκτίμηση,

GuestCy

Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και μοναδικός

GuestCy
GuestCy kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 5 yıl 9 months önce
Joined: 14/10/2010 - 11:52

Οποιοσδήποτε άνθρωπος ΕΧΕΙ πράγματι ζήσει κάποια κακιά εμπειρία με μεγαλύτερο τότε είναι λογικό ο μικρότερος να αποκτήσει μια εικόνα αρνητική και να την υοιθετεί σε όλους σε γενικό βαθμό μεγαλύτερους.Παρόλο που είμαι στα 25 μου εντούτοις όντως είχα κακή εμπειρία από μεγαλύτερο μου .... όμως ποτές μου δεν το γενίκευσα.Σήμερα έχω σχέση με μεγαλύτερο μου κατα αρκετά χρόνια...Συμφωνώ με τον Σάββα και τον Πέτρο..... και όντως μια έρευνα σε σχέση με τα γηρατειά ΛΟΑΤ ατόμων θα ήταν πολύ σημαντικό και χρήσιμο.Στο τέλος όμως της ημέρας είναι ότι η ηλικία δεν παίζει ρόλο εκτός και αν θέλεις να παίζει ρόλο, δηλαδή εεε και? όταν σε ρωτάνε τι ηλικία έχεις so what? αν εσυ δέν έχεις πρόβλημα τότε δεν υπάρχει θέμα, αντιθέτως μπορεί να σε κολακεύει κιόλας.Με εκτίμηση,

GuestCy

Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και μοναδικός

xenogreek
xenogreek kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 5 yıl 4 months önce
Joined: 16/01/2011 - 21:55

Χαίρομαι που διακρίνω σε νεαρό άτομο gay, ωριμότητα.
Η αλήθεια είναι πως η ωριμότητα δεν έρχεται πάντα με την ηλικία, άσχετα αν η ζωή μας διδάσκει και μας αναγκάζει πολλές φορές να ωριμάσουμε.
Στη πορεία της 54χρονης ζωής μου, έχω συναντήσει μεγάλα σε ηλικία άτομα, πλήρη ανωριμότητα και αντιθέτως, σε νεαρά άτομα, μια...σχεδόν αφύσικη ωριμότητα.
Τελικά η κοινή λογική, που είναι ένα κύριο στοιχείο ωριμότητας, είναι...χάρισμα και πολλοί, δεν το κατέχουνε;
Αλήθεια τι γίνεται, με τα άτομα άνω των πενήντα-εξήντα, που έχουνε κάνει για καλύτερη φίλη τους την μοναξιά;
Πως θα μορέσουνε να επιβιώσουνε στη μικρή μας Κύπρο;
Τελικά, ο αγοραίος έρωτας είναι η μόνη λύση;
Τι γίνεται όταν πια δεν περνά η μπογιά μας;
Εμένα ίσως ακόμα να περνά, αλλά δεν μιλώ για τον εαυτό μου εδώ. Απλά θέλω να θέσω κάποια σημαντικά ερωτήματα και ανησυχίες που κάποια στιγμή όλοι θα έχουμε.
Gay λοιπόν και γηρατειά, gay και ωριμότητα, ηλικιωμένοι gay και μοναξιά, ηλικιωμένοι gay και sex.
Όπως έχω ξαναπεί, από τα σχόλια όλων, ας βγάζει τα συμπεράσματα του, ο καθένας.
Με εκτίμηση
Ξενοφώντας

Gay Mouflon
Gay Mouflon kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 5 yıl 3 months önce
Joined: 25/05/2010 - 03:17

Ωραία συζήτηση, προσωπικά δεν με απασχολεί η ηλικία, αλλά το που βρίσκεται κάποιος στην ζωή ώστε να συμβαδίζει με την φάση που βρίσκομαι. Κάποιοι θέλουν να βγαίνουν να τα σπάνε και να κάνουνε βραχυπρόθεσμες σχέσεις, άλλοι θέλουν να κατασταλάξουν σε μια πιο ήρεμη σχέση. Συνήθως οι μικρότεροι θέλουν το πρώτο και οι μεγαλύτεροι το δεύτερο, αλλά αυτό δεν είναι κανόνας, παίζει και πολύ ρόλο ο χαρακτήρας. Έχω την εντύπωση ότι και πολλοί μεγάλοι κάνουν το πρώτο στην Κύπρο γιατί οι πιέσεις από την κοινωνία καθιστούσαν και καθιστούν δύσκολη την μακροχρόνια συμβίωση με κάποιον χωρίς να υπάρξουν ερωτήσεις και αποκαλύψεις. Ευτυχώς αυτό σιγά-σιγά αλλάζει.Το γεγονός ότι οι μεγάλοι προτιμούν τους μικρότερους όσον αφορά τον έρωτα, πιστεύω ότι είναι ανδρικό χαρακτηριστικό παρά χαρακτηριστικό ομοφυλόφιλων. Προσωπικά, παρόλο που είμαι σε σχέση, έχω πιάσει τον εαυτό μου γοητευμένο (από την αλληλεπίδραση μας κάτω από κοινωνικές ή επαγγελματικές συνθήκες, κανείς δεν την έπεσε σε κανένα) από άνδρες 10-15 χρόνια μεγαλύτερους μου (ομοφυλόφιλους και μη) , και επίσης ο αυθορμητισμός και ενθουσιασμός των νεαρότερων ατόμων έχουν ελκυστικά στοιχεία, αλλά για μένα παίζει μεγάλο ρόλο ο χαρακτήρας και η προσωπικότητα παρά η ηλικία. Με τον σύντροφο μου έτυχε και είμαστε ακριβώς της ίδιας ηλικίας και βολεύει πολύ γιατί πάνω κάτω είμαστε στην ίδια φάση και έχουμε περισσότερη κατανόηση και υπομονή για τις ανάγκες ο ένας του άλλου. Αυτά φυσικά είναι όταν ψάχνεις για σχέση, αν ψάχνεις κάτι για την νύκτα, τότε το σώμα του άλλου θα έχει περισσότερο βάρος παρά τα υπόλοιπα, αλλά και πάλι θα πρέπει να ξέρει να συμπεριφέρεται και λίγο.Για αυτούς δεν περνά η μπογιά τους στους μικρότερους, και έχουνε κάνει φίλη την μοναξιά θα έλεγα να ενώσουν την μοναξιά τους με κάποιον άλλον που είναι μόνος, αξίζει τον κόπο, κανείς δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να είναι μόνος (αν δεν του αρέσει να είναι μόνος).

xenogreek
xenogreek kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 5 yıl 4 months önce
Joined: 16/01/2011 - 21:55

Ωραία τα σχόλια σου και πιστεύω με ειλικρινή.
Άλλωστε αν είναι να παραμυθιαζόμαστε εδώ, καλύτερα να το κλείσουμε και να πάμε στα σπίτια μας.
Μια δική μου σκέψη όσον αφορά την μοναξιά (ανεξάρτητα από την ηλικία) είναι να μάθουμε όλοι να χτίζουμε σωστές φιλίκές σχέσεις γιατί στο τέλος της ημέρας, είτε περνά η μπογιά μας, είτε όχι, μόνο μερικοί καλοί φίλοι θα μας μείνουν.
Και βέβαια, ένα ακόμα ερώτημα παρουσιάζεται:
Τα gay άτομα, ξέρουν να κάνουμε πραγματικές φιλίες, που να μην έχουνε καμιά σχέση με το σεξ;
Ακούω πολλούς να λένε, πάω για καφέ με τους φίλους μου, που είναι βασικά str8, άτομα που δεν έχουνε ιδέα ότι ο "φίλος" τους είναι gay!!!
Άραγε τι θεωρούμε φιλία;
Πόσο βάθος έχουνε οι φιλίες μας;
Είναι απαραίτητο να μιλάμε για σεξ όλη την ώρα;
Τελικά οι φράσεις asl και stats καθορίζουνε τη συζήτηση, ακόμα και την επιλογή των" φίλων" μας;
Ξενοφών
 

nikosdarkman
Offline
Last seen: 7 yıl 12 months önce
Joined: 05/01/2011 - 13:41

Πιστεύω ότι δεν είναι καλό να κρίνουμε με δύο μέτρα και δύο σταθμά. Συγκεκριμένα, δεν μπορούμε να βγάζουμε συμπεράσματα βασισμένοι στα chatrooms.
Όταν ήμουν 22 χρονών είχα κάποιους δισταγμούς να συναντηθώ με μεγαλύτερούς μου. Αν λοιπόν στο IRC μου έλεγε κάποιος ότι είναι 40, εγώ θα του έλεγα ότι ψάχνω κοντά στην ηλικία μου. Με το πέρασμα του χρόνου όμως ανακάλυψα ότι αυτό που μ’ ενδιαφέρει εμένα είναι η σωματική κατάσταση (ύψος, πλάτος κλπ) και όχι η ηλικία. Σήμερα είμαι σχεδόν 29. Μπορεί να δω κάποιον στο club που είναι 50 χρονών και να μου αρέσει ενώ να δώ κάποιον που είναι 20 και να μην μου αρέσει. Εκεί όμως βλεπεις τον άλλον. Στο chatroom δεν τον βλέπεις. Επομένως, λογικό είναι να προτιμήσεις κάποιον κοντά στην ηλικία σου.
Όταν ήμουν στο εξωτερικό, λάτρευα να επισκέπτομαι gay saunas. Εκεί συναντούσα άτομα διάφορων ηλικιών και με πολλούς από αυτούς καταλήγαμε στο καμαρίνι για sex. Για την ηλικία τους ρωτουσα μετά το sex.
Το καλοκαίρι του 2009 έγινε κάτι που θα μου μείνει αξέχαστο: μιλούσα στο GayRomeo με έναν τύπο 44 χρονών. Ήταν Γερμανός και βρισκόταν στην Κύπρο για λίγες μέρες. Μου άρεσε η φωτογραφία του. Πήγα στο ξενοδοχείο που έμενε και κάναμε καταπληκτικό sex. Αν ήταν μόνιμος κάτοικος Κύπρο δεν θα με ενοχλούσε να το κάνω μαζί του μια φορά την εβδομάδα. Λίγο πριν τα Χριστούγεννα του ίδιου έτους γνώρισα έναν άλλο 40ρη, με τον οποίο επίσης κάναμε υπέροχο sex. Αυτός έμενε Κύπρο και έτσι είχαμε την ευκαιρία να βρεθούμε κι άλλες φορές.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η εμφάνιση και η ηλικία δεν συνάδουν πάντοτε. Υπάρχει το στερεότυπο ότι μόλις περάσουμε τα 30 αρχίζουμε να συσσωρεύουμε κιλά. Αυτό όμως δεν αληθεύει πάντοτε! Έχω γνωρίσει παίδαρους 40 χρονών που, αν τους άρεσα κι εγώ, δεν θα τους αντάλλαζα με κανένα πιπίνι 20 που ακόμα δεν ξέρει τι του γίνεται. Έχω γνωρίσει άτομα μικρότερα από εμένα και σε ορισμένες περιπτώσεις έκανα ‘το δάσκαλο‘. Έχω γνωρίσει άτομα μικρότερα από εμένα που, ως φυσικό, οι ορμόνες τους ήταν στο κόκκινο και θέλανε συνεχώς σεξ, πράγμα που εγώ (όσο παράξενο και βλακώδες κι αν σας φαίνεται) το λατρεύω (αν δεν μου άρεσε το sex δεν θα ήμουν homosexual αλλά asexual).
Συμπέρασμα: η ηλικία δεν προδιαγράφει αν θα περάσεις καλά με κάποιον ή όχι. Αυτό που παίζει ρόλο είναι τα σωματικά σου χαρακτηριστικά (όχι η εμφάνιση, δηλαδή δεν παίζει ρόλο αν φοράς μεταξωτά κοστούμια ή φθηνά jeans καθόσον στο κρεβάτι δεν θα τα φοράς). Δυστυχώς όμως, οι γνωριμίες στην Κύπρο με βάση τα σωματικά χαρακτηριστικά είναι αδύνατες. Κατ’ αρχάς δεν υπάρχουν gay saunas. Ακόμα όμως και στους χώρους που μαζεύονται gay (εννοώ τα gay bars) η επικοινωνία με ένα άτομο που σ’ αρέσει (και το ΒΛΕΠΕΙΣ ότι σ’ αρέσει) είναι αδύνατη καθώς όλοι κλείνονται σε κλουβιά. Αν δημοσιεύσεις φωτογραφία στο INTERNET μπορεί να σε βλέπουν και να χύνουν μόνο που σε βλέπουν αλλά δεν θα σου στείλουν μήνυμα διότι θεωρούν ότι είσαι ξεδιάντροπος. Τι μένει λοιπόν; Οι γνωριμίες από τα chatrooms, στις οποίες πρέπει να δηλώσεις ηλικία. Έτσι, είναι φυσικό επακόλουθο κάποιος να σε απορρίψει λόγω ηλικίας, διότι απλά δεν έχει τη δυνατότητα να σε δει και να κρίνει από την εικόνα και όχι από ένα νούμερο ηλικίας.

nikosdarkman
Offline
Last seen: 7 yıl 12 months önce
Joined: 05/01/2011 - 13:41

Θέλω να επισημάνω μια μεγάλη αλήθεια που απλά οι περισσότεροι δεν την παρεδέχονται: ΟΠΟΙΟΣ (ΛΕΕΙ ΟΤΙ) ΨΑΧΝΕΙ ΦΙΛΟΥΣ ΣΤΟ #Gaycy ΑΠΛΑ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ!
Απορώ και εξίσταμαι τι νόημα έχει να ψάχνεις φίλους από το INTERNET. Απορώ και εξίσταμαι τι νόημα έχουν αυτές οι φιλίες στο FACEBOOK όταν στέλνεις ‘αίτημα φιλίας‘ σε κάποιον που δεν είδες ποτέ στη ζωή σου.
Καταλάβετέ το. Ή μάλλον, ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΟ! Στο ΙΝΤERNEΤ ψάχνουμε sex. Το ίδιο λέω ότι ισχύει και για τα gay bar αλλά σέβομαι το γεγονός ότι εσείς διαφωνείτε (παρόλο που δεν πρόκειτα ποτέ να συμφωνήσω μαζί σας).
Φίλους μπορείς να κάνεις παντού. Δεν χρειάζεται να ψάχνεσαι στο INTERNET. Και μήν μου πείτε τώρα ότι ο λόγος που κάποιος ψάχνει φίλους στο INTERNET είναι επειδή δεν έχει χρόνο να βγει και να γνωρίσει άτομα από κοντά. Αν δεν έχει χρόνο, τότε τι νοημα έχει να κάνει φίλους και να δημιουργήσει κοινωνικές υποχρεώσεις όταν δεν έχει χρόνο για να τις βολέψει;
Είναι κι άλλα που ήθελα να πω γι’ αυτό το ζήτημα αλλά δεν θέλω να βγω εκτός θέματος. Ετοιμάζω ένα άρθρο που θα συζητά κατά πόσον ως gay ψάχνουμε φίλους/σχέσεις/sex κλπ και θα το δημοσιεύσω σε κάποιο σχετικό post βάζοντας τίτλο ‘Η χρυσή τομή‘.

SaVVAΣ
SaVVAΣ kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 6 yıl 4 months önce
Joined: 19/04/2010 - 21:52

Ρε Νίκο σου το είπα και θα σου το ξαναπώ.ΞΕΚΟΛΛΑ. Τι σε νοίαζει εσένα καλέ μου ποίος είναι ο λόγος που πάει κάποιος στα gay bar/club;Μην τα κάνεις όλα απόλυτα επιτέλους.Ο καθένας έχει το δικό του λόγο για να πάει στο οποιοδήποτε μπαρ.Μπορεί να πηγαίνει για να περάσει καλά με την παρέα του(ή με το κλουβί του όπως το αποκαλείς ένα από τα καλυτερα πράγματα στην ζωη),ή απλά για να ξεσκάσει και να δεί κόσμο και να κοινωνικοποιηθεί. Και συμφωνώ απόλυτα με ότι είπε πιο κάτω ο xenogreek..Μέσω του διαδικτύου μπόρει να γνωρίσει κανείς φίλους..Κάποιοι φίλοι μου που έχω σήμερα το διαδίκτυο μας έφερε κοντά... Δεν λέω πως ένας λόγος που υπάρχουν τα dating sites είναι για να γνωρίσει κανείς φίλους αλλά εσύ ποίος είσαι να ακυρώνεις τόσα πράγματα;Ξ-Ε-Κ-Ο-Λ-Λ-Α!!! ΖΗΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ!! Βγες έξω για τον δικό σου λόγο!!Χρησιμοποίησε το διαδίκτυο για τον σκοπό που θες εσυ... ΞΕΚΟΛΛΑ!Απο μόνος σου γίνεσαι unaccepted...

Τα πάντα είναι διαφορετικά από εμάς.Γι'αυτό και υπάρχουν 

GuestCy
GuestCy kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 5 yıl 9 months önce
Joined: 14/10/2010 - 11:52

_

GuestCy

Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και μοναδικός

Ubiquites
Offline
Last seen: 6 yıl 2 hafta önce
Joined: 08/02/2011 - 03:33

Πίστευε ότι θέλεις, δε σε εμποδίζει κανένας. Έχω κάνει πολλές γνωριμείες απο το ίντερνετ που έχουν οδηγήσει σε πολύ καλές φιλίες που δεν θα τις άλλαζα με τίποτα. Δεν θα μπω στην διαδικασία να σε πείσω ειλικρινά δεν βρίσκω το νόημα.

If our gender is ambiguous, then so is the rest of our existance.

dm3k
dm3k kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 9 yıl 1 month önce
Joined: 19/05/2010 - 00:12

Δηλαδή το ίττερνετ τελειώνει στο #Gaycy;Τι να 'σ' πω. Εγιώ είμαι του blog generation, όι του IRC...

xenogreek
xenogreek kullanıcısının resmi
Offline
Last seen: 5 yıl 4 months önce
Joined: 16/01/2011 - 21:55

Αν και εν μέρει συμφωνώ μαζί σου Νίκο, πως συνήθως έχουμε μάθει την κακή ή περιορισμένη χρήση του ιντερνετ, γενικά να είναι ένα συνεχές ψάξιμο για σεξ, διαφωνώ για το απόλυτο που διακηρύττεις το οποίο αγγίζει τα όρια του φανατισμού, ο οποίος με μαθηματική ακρίβεια οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.
Και εγώ έχω να ομολογήσω πως έχω κάνει φίλους πολύ καλούς, απο το ιντερνετ, έδω και αρκετά χρόνια.
Ακόμα και το σεξ να ήτανε η πρώτη επαφή, η φιλία κέρδισε την θέση που της αρμόζει, ξεπερνώντας όλα τα υπόλοιπα.
Αν υπάρχει Θεός (που πιστεύω ότι υπάρχει), είναι ο μόνος που έχει το δικαίωμα του απόλυτου.
Απλά γιατί αν υπάρχει έχει κάποιες ιδιότητες που εσύ και εγώ και οι υπόλοιποι άνθρωποι, δεν τις κατέχουμε, όπως, Παντογνώστης, Πανταχού Παρών και λοιπά.
'Ετσι εμέις, αν και έχουμε δικαίωμα της γνώμης και της άποψης, ποτέ δεν θα αποκτήσουμε το βάθος και το πλάτος της Σοφίας Του και το μέγεθος των ιδιοτήτων Του.
Οι απόλυτες δηλώσεις φανερώνουν και προδίδουν, μόνον αλαζονεία, περηφάνεια, έπαρση και άπλετο εγωισμό που ποτέ δεν οδήγησε κάποιον στην αλήθεια που μας φέρνει στο φως και την ελευθερία, αλλά στην απομόνωση και τη καταστροφή.
Η καλή και σωστή χρήση της Ελληνικής γλώσσας, δεν φέρνει απαραίτητα μαζι της, την σοφία ναι τη γνώση...
Εντελώς τυχαία, νομίζω πως είπα κάτι..σοφο...
Με αγάπη
Ξενοφών