Eurovision (οτι πιο γκει)

16 posts / 0 new
Last post
marios8
Offline
Last seen: 5 years 1 month ago
Joined: 17/01/2012 - 09:16
Eurovision (οτι πιο γκει)

Θελω να θεσω μια απορια που εχω : <<ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΜΕ ΤΗΝ EUROVISION>>
Μηπως ειναι επειδη γενικα το ολο θεμα ειναι καπως γκει με την αγγλικη εννοια ,δηλαδη χαζοχαρουμενο ,ειναι μηπως εξαιτιας του πολιτικου υποβαθρου ,μηπως επειδη εχει να κανει με σαχλα ποπ τραγουδια που τα περισσοτερα ειναι εμμετικα (μην μου πειτε οτι αυτα ειναι γουστα γαιτι οπως και να εχει δε τα λεμε και ακριβως τραγουδια) ,ειναι για να παρακολουθουμε την επομενη μερα στα μεσημεριανα κουτσομπολιστικα προγραμματα για να περναμε οσο πιο ηλιθια το χρονο που εχουμε σε αυτο το κοσμο (ή καλυτερα για να ξεχναμε οτι ζουμε σε αυτον) ,τελος παντων , ποιος ειναι τελικα ο λογος ;Ειναι επειδη οι περισσοτεροι τραγουδιστες/στριες ειναι ομοφυλοφιλα ατομα ;
Ισως και να εδωσα την απαντηση της αποριας μου ...
Οπως λεει και ο πατερας μου :
<<Αχ,Και τωρα πώς θα σκοτωσουμε την ωρα μας ως την επομενη Eurovision ;>>
Περιμενω πολυ σοβαρες απαντησεις ,γιατι οπως βλεπετε , εχω πολυ εκλεπτυσμενες ερωτησεις ...
 
 

field_vote: 
No votes yet
Edited by: marios8 on 27/05/2012 - 04:09
Yoryis Regginos
Yoryis Regginos's picture
Offline
Last seen: 1 year 1 month ago
Joined: 07/04/2010 - 02:48

μπροστά στον κίνδυνο να το πάρω στα αστεία, ενώ το εννοείς στα σοβαρά, θα προτιμήσω να ρισκάρω να το πάρω στα σοβαρά, κι ας είναι γραμμένο με αστεία διάθεση:Ξεκινώ με την (πολύ προβληματική, κατά την άποψη μου) απορία σου "Γιατί οι ομοφυλόφιλοι ασχολούνται με τη Γιουροβίζιον?". Για μένα, ακόμα κι αυτή η ερώτηση είναι προβληματική και ομοφοβική. Εκτός ότι προωθεί ένα πολύ συγκεκριμένο και "χαζοχαρούμενο" στερεότυπο, που εμένα προσωπικά με προσβάλλει (λίγο μεν, με προσβάλλει δε), το γεγονός και μόνο να κατηγοριοποιείς ανθρώπους είναι ρατσιστικό από μόνο του. Αν κάποιος πχ ρωτήσει "γιατί οι ομοφυλόφιλοι ενδιαφέρονται μόνο για το σεξ?" πως θα απαντούσες? Αν κάποιος εκφράσει την απορία "γιατί οι ομοφυλόφιλοι ασχολούνται συνέχεια με την εμφάνιση τους?" πως θα έπρεπε να αντιδράσουμε? Ελπίζω να καταλαβαίνεις τον συλλογισμό μου.Συνεχίζω με μια δική μου απορία: πως το ξέρεις ότι "οι περισσότεροι τραγουδιστές/ριες είναι ομοφυλόφιλα άτομα"? Έχεις κάποια στοιχεία? Πολύ ενδιαφέρον θα ήταν να μας τα παραθέσεις.καταλήγω ρωτόντας: αφού, όπως ισχυρίζεσαι, "οι ομοφυλόφιλοι ασχολούνται με τη Γιουροβίζιον", ο κύριος που λες πιο πάνω ότι προβληματίζεται πως θα σκοτώσει την ώρα του, τι είναι ο ίδιος?(Υπενθυμίζω το ρίσκο που πήρα και που αναφέρω στην πρώτη πρόταση...)

Better to light a candle than to curse the darkness.-Chinese proverb

marios8
Offline
Last seen: 5 years 1 month ago
Joined: 17/01/2012 - 09:16

Για να σε πειραζει η συνδεση της λεξης γκει με το χαζοχαρουμενος σημαινει πολλα !!!!!!!!! Δεν ξερω τι παιζει με την ACCEPT ,δηλαδη κατα ποσο αποδεχονται τα ιδια της τα μελη τον εαυτο τους . Ο,τι εγραψα το εγραψα καθαρα για αστειο . Το να σε προσβαλλει τοσο σε βαθμο που να το σχολιαζεις ως ρατσιστικο και ομοφοβικο ,ουτε ο Χιτλερ να ημουν , με σοκαρει αφανταστα .Πιστευεις πραγματικα οτι περιμενω σοβαρες απαντησεις ? Ή ακομη καλυτερα ,οτι η ερωτηση μου ειναι εκλεπτυσμενη ?Η Κυπρος ειναι πολυ  πισω .Στο εξωτερικο ,τετοιου ειδους χιουμορ θεωρειται ακακο .Και που ειναι το κακο να ρωτω αν οι ομοφυλοφιλοι ασχολουνται μονο με το σεξ? Η ιδια η μανα μου μου λεει οτι οι ετεροφυλοφιλοι οι αντρες σκεφτονται με το πεος τους και το εννοει στα σοβαρα .Η κατηγοριοποιηση υπαρχει ,και οσο την απορριπτεις τοσο μεγαλωνει .Μου δινεις την εντυπωση οτι ,αυτο το site και η ιδια η οργανωση ειναι για να μπαινουν ψυλομυτες Ευρωπαιοι ,που ειναι κΑΙ πολιτικοι και εχουν βασιλικη καταγωγη ,που πρεπει να υποκλινονται ο ενας τον αλλον .Και το τελευταιο και δε θα ξαναμπω στον κοπο να σας αναλυω ο,τι γραφω και δε γραφω .Αν εγραφα τη λεξη "πουστης" πως θα αντιδρουσες ? Λογικα θα ηθελες να με δερεις τουλαχιστον και με το δικιο σου .Το προβλημα ειναι οτι ,περα απο πολυ κοντινα ατομα ,ετσι μας εχουν στο μυαλο τους ο υπολοιπος ο κοσμος ακομη και ΛΟΑΤ ατομα .Οσο σε πειραζουν αυτες οι λεξεις τοσο πιο πολυ νοημα τους δινεις .Στην Κυπρο η λεξη γκει ειναι σχεδον βρισια .Ο μονος τροπος για να αποδυναμωθουν αυτα τα νοηματα που εχουν οι λεξεις ειναι με το να ειμαστε εμεις ενταξει με αυτες και μερικες μαλιστα να τις δεχομαστε με μεγαλη δοση χιουμορ .Αν δεν το καταλαμβαινεις ουτε και αυτο τοτε εχεις μεγαλο προβλημα σχεδον με ολη την ανθρωποτητα .Τελικα μου δωσατε λαθος εντυπωση ειδικα με τον τιτλο της οργανωσης : ACCEPT . Ουτε ενα αστειο δε δεχεστε ...

costas
Offline
Last seen: 1 month 2 weeks ago
Joined: 21/02/2010 - 18:45

Συμφωνώ με τον Μάριο ότι μεταξύ μας μπορούμε να είμαστε πιο χαλαροί στις εκφράσεις που χρησιμοποιούμε για εμάς τους ίδιους χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είμαστε οι ίδιοι ομοφοβικοί. Η αλήθεια πάντως είναι παρόλο που οι ΛΟΑΤ μεταξύ μας ανεπίσημα είμαστε πολύ πιο χαλαροί στα επίθετα που χρησιμοποιούμε ομολογώ ότι ούτε και εγώ δεν θα ήθελα να τα παρουσιάζω δημόσια στην ιστοσελίδα για να μην δώσω σε τρίτους το δικαίωμα να νιώθουν ότι μπορούν να χρησιμοποιούνται από οποιονδήποτε, ειδικά μη ΛΟΑΤ άτομα που δεν κατανοούν πραγματικά τον αντίκτυπο τους.Θα διαφωνήσω με το “χαζοχαρούμενο” που δίνεις για την ετυμηγορία του γκέι  το οποίο στην πραγματικότητα σημαίνει “χαρούμενο”, “όμορφο” ή “ξέγνοιαστο” χρήση που γίνεται μέχρι σήμερα όταν η λέξη δεν χρησιμοποιείται υποτιμητικά (π.χ. a gay day είναι μια ηλιόλουστη, όμορφη μέρα και όχι ομοφυλόφιλη!). Η χρήση το όρου γκέι για να περιγράψει ομοφυλόφιλα άτομα αρχικά είχε γίνει από ΛΟΑΤ οργανώσεις για να αποβάλει την έκφραση “ομοφυλόφιλος”. Τώρα η χρήση που γίνεται σήμερα για να περιγράψουν μια κατάσταση ή ένα πράγμα σαν γκέι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και υποτιμητικά αλλά αυτό ήρθε ακόλουθα.Αναφορικά με την Eurovision που είναι και το…. σοβαρό θέμα μας! Όντως είναι άξιον απορίας γιατί οι γκέι ασχολούνται τόσο πολύ με το θέμα. Ακόμα και στην Αγγλιά που γενικά ο κόσμος δεν παρακολουθεί Eurovision μου έκανε και εμένα εντύπωση που 4 στους 5 (take with a pinch of salt!) Άγγλους που έβλεπαν Eurovision ήταν γκέι! Σκέφτομενος τα drag shows νομίζω ότι είναι κάτι παρόμοιο για αυτούς! Who knows… Είναι το glitter με περούκες και μια δόση Pricilla Queen Of The Desert!!Από εμένα Estonia(n) douze points! :)Κώστας

marios8
Offline
Last seen: 5 years 1 month ago
Joined: 17/01/2012 - 09:16

Βεβαιως και κατηγοριοποιω ατομα γιατι απευθυνομαι σε ομοφυλοφιλα ατομα (γκει και λεσβιες) . Ο πατερας μου απ' οτι γνωριζω δεν ειναι ΛΟΑΤ ατομο .Οσο  αφορα και για τους τραγουδιστες λιγο καποιος να ασχοληθει με αυτους θα εντοπισει σιγουρα  μερικους κανοντας μια μικρη ερευνα στο διαδυκτιο . Χαιρομαι που παιρνεις πολυ σοβαρα τη Eurovision και την ερωτηση μου αλλα δεν απαντησες γιατι σου αρεσει (αν σου αρεσει ) η Eurovision .Χαιρομαι και παλι που λες την ερωτση μου ομοφοβικη ,επειδη η λεξη γκει στα αγγκλικα εχει 2 εννοιες δεν ειμαι εγω που αποφασισα οτι τα ομοφυλοφιλα ατομα θα τα φωναζω γκει (που σημαινε χαζοχαρουμενο αρχικα) .Αν δε με πιστευεις ψαξε το στο ιντερνετ να δεις ο ιδιος οτι οι ετεροφυλοφιλοι Αγγλοι και Αμερικανοι αποφασισαν να φωναζουν τους ομοφυλοφιλους γκει που αρχικα σημαινε χαζοχαρουμενος .Η Eurovision ειναι χαζοχαρουμενο γεγονος με πολιτικο υποβαθρο .Τι αλλο θα ακουσω  πλεον .Αμαν με αυτα τα κομπλεξ που μας επροκαλεσε αυτη η κοινωνια .Να το εγραφα στο facebook καταλαμβαινω οτι δεν ειναι σωστο επειδη θα φαινοταν οτι  απευθυνομαι σε ετεροφυλα ατομα να απαντησουν εκ μερους των ομοφυλοφιλων . Να ρωταω ομοφυλοφιλα ατομα για το τι πιστευουν (ειτε σοβαρα ειτε στα αστεια) και να μου λενε επειδη απευθυνθηκα σε ομοφυλοφιλα ατομα οτι ειμαι ομοφοβικος ή οτι κατηγοριοποιω ανθρωπους ,τοτε δεν πρεπει να σας ρωτω το ο,τιδηποτε που εχει να κανει με ομοφυλοφιλους .Οταν καποτε ,σε πολλα χρονια , ειστε ενταξει με το ποιοι εισαστε ή ,ακομη καλυτερα, τι νομιζουν οι υπολοιποι αλλοι ποιοι ειστε θα κερδισετε το σεβασμο απο την κοινωνια .Εισαστε για κλαματα με το ποιοι νομιζετε οτι ειμαστε σε βαθμο που ο,τι σας ρωτησουν που εχει σχεση με ομοφυλοφιλικα  στερεοτυπα σας προσβαλει .Κοψετε με το μαχαιρι αυτα τα κομπλεξ γιατι μπορει εγω να καταλαμβαινω απολυτα την αντιδραση σας ,αλλα η κοινωνια σας βλεπει κομπλεξικους ,επιθετικους και υπερβολικους .ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΔΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΤΕ .

deight
deight's picture
Offline
Last seen: 4 years 8 months ago
Joined: 15/05/2012 - 07:00

ap'oti ida to mono tekno en o es8onos hehe

Accept Board Member
Accept Board Member's picture
Offline
Last seen: 2 months 2 weeks ago
Joined: 26/05/2010 - 02:14

kai o germanos :) kai i propersini germanida nikitria :)

deight
deight's picture
Offline
Last seen: 4 years 8 months ago
Joined: 15/05/2012 - 07:00

ufu aresku mu i germani!

Petros
Offline
Last seen: 4 years 8 months ago
Joined: 06/07/2010 - 18:00

Μάριε,Έχω διαβάσει όλη τη συζήτηση και θέλω να σου πω ότι ακόμα και αν δε συμφωνώ απόλυτα με όσα είπαν ο Γιώργης και ο Κώστας πιο πάνω, ο τρόπος που εξέφρασες την απορία σου και το γεγονός ότι διαχωρίζεις τους ομοφυλόφιλους δείχνει κάπου μιαν προσπάθεια ΔΙΚΗ σου να απομακρυνθείς από τους ΛΟΑΤ ως σύνολο. Αυτό φάνηκε πιο καθαρά και στην πρώτη σου ("ασχολούνται" όχι ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ") ΚΑΙ στην τελευταία σου δήλωση που μάλλον έγινε και λίγο εν βρασμω ψυχής. Λες "εσείς" λες και όλοι οι άλλοι (σε αυτή την περίπτωση τα μέλη της Accept) στη μια πλευρά κι εσύ στην άλλη. Και μετά τους (πιο σωστά ΜΑΣ) σχολιάζεις και κάνεις κριτική.Δύο εισηγήσεις:α) Να θυμάσαι ότι ΔΕν είναι όλα τα ΛΟΑΤ άτομα τα ίδια και οποιαδήποτε γενίκευση μπορεί να προσβάλει ΑΚΟΜΑ  και αν λέει κάτι θετικό.β) Αν διαχωρίζεις στις φράσεις σου τους ΛΟΑΤ από τους υπόλοιπους συναθρώπους μας πιθανόν να τους διαχωρίσεις και στις σκέψεις σου και άρα στη συμπεριφορά σου. Αν είναι κάποιος gay ή όχι δε σημαίνει τίποτε για τον όλο χαρακτήρα του, πόσο συμπαθής είναι ή δεν είναι, πόσο καλός φίλος θα είναι ή δεν θα είναι, αν του αρέσει η Barbra Streisand, ή όχι, αν παρακολουθεί τη Eurovision ή όχι klp klp.Και... δε μπορώ να μην σε ρωτήσω: ΜΟΝΟΝ οι ομοφυλόφυλοι ασχολούνται με τη Eurovision βρε φίλε? Δε βλέπεις που όλοι λένε τάχα μου ότι δεν ασχολούνται καθόλου "με αυτήν την πελλάραν", αλλά την άλλη μέρα ΟΛΟΙ τη σχολιάζουν... Αν δεν ασχολούνται τότε ΠΩΣ γνωρίζουν την κάθε λεπτομέρεια μου λες? Ακόμα  και αν την βλέπουν (σταθερά) για διασκέδαση πάλι φαν θεωρούνται και φυσικά και ασχολούνται.Anyway, από όλα αυτά θα είναι καλό να κρατήσεις το θέμα της προκατάληψης ως προς τους LOAT που την κουβαλάς, σου βγαίνει αυθόρμητα και εσύ δε θέλεις να την αναγνωρίζεις αλλά τη δικαιολογείς μάλιστα...Και κανείς εδώ δε θέλει το κακό σου. Δε σε ξέρουμε καν.Καλό τριήμερο...   

costas
Offline
Last seen: 1 month 2 weeks ago
Joined: 21/02/2010 - 18:45

Συμφωνώ ότι "Δεν είναι όλα τα ΛΟΑΤ άτομα τα ίδια και οποιαδήποτε γενίκευση μπορεί να προσβάλει ακόμα και αν λέει κάτι θετικό". Φανερά αυτό φαίνεται και από αυτή την συζήτηση.Πιστεύω όμως ότι εξίσου δεν είναι εποικοδομητικό να προσπαθούμε να “διορθώσουμε” κάποιον βάζοντας τον σε καλούπια για να είναι πάντα politically correct. Εννοείται ότι πρέπει να υπάρχουν γραμμές και όρια, αλλά προσωπικά πιστεύω πρέπει να υπάρχει ευελιξία όταν μιλάμε εμείς οι ίδιοι μεταξύ μας. Δεν υπήρξε βρισιά από τον Μάριο ούτε άμεση λεκτική επίθεση ενάντιον ΛΟΑΤ (ειδικά το πρώτο σχόλιο με χιούμορ που ξεκίνησε αυτή την συζήτηση) άρα κατά την δική μου άποψη το να επικεντρονώμαστε όχι στο θέμα της ερώτησης αλλά σε αυτά που εμείς θέλουμε να δούμε και να διορθώσουμε, χαλά όλη τη χαλαρή συζήτηση μεταξύ μας εδώ.Είπα και εγώ “Όντως είναι άξιον απορίας γιατί οι γκέι ασχολούνται τόσο πολύ με το θέμα.” άρα θα μπορούσα με ψυχολογικά κριτήρια να χρηστώ ομοφοβικός…! Αστείο. Παίζουμε με τις λέξεις και χάνουμε το δάσος.Το να μιλάς για το σύνολο στο τρίτο πρόσωπο, διαχωρίζει την θέση σου σε ένα θέμα αλλά δεν σημαίνει ότι σε βγάζεις έξω εξ ολοκλήρου και γίνεσαι πολέμιος του συνόλου. Αναγνωρίζεις και αποδέχεσαι άλλα πράγματα τα οποία όντως είναι πιο σοβαρά και τα οποία σε δένουν με τους υπόλοιπους.Τρανό παράδειγμα ότι όλοι οι Κυπραίοι μιλούμε και για τους άλλους Κυπραίους στο 3ο πρόσωπο αφού εννοείται ότι είμαστε καλύτεροι και σε όλα πιο σωστοί από τους υπόλοιπους σε αυτό το νησί…

Petros
Offline
Last seen: 4 years 8 months ago
Joined: 06/07/2010 - 18:00

Λες ότι δεν είναι καλό πράγμα οι γενικεύσεις αλλά έκλεισες το post με μία πολύ μεγάλη και αρκετά άδικη πιστεύω γενίκευση... Ενδιαφέρον.... Φαντάζομαι κι αυτό θα θεωρηθεί "χιούμορ, και ότι δεν είναι βρισιά για κανέναν"....

costas
Offline
Last seen: 1 month 2 weeks ago
Joined: 21/02/2010 - 18:45

Δεν αναφέρθηκα πουθενά πιο πάνω για την γνώμη μου για τις γενικεύσεις (τις οποίες όντως βρίσκω παραπλανητικές).Εγώ συμφώνησα ότι μια γενίκευση μπορεί να προσβάλει και συνέχισα να πω ότι πολλά πράγματα πρέπει να παίρνονται πιο ανάλαφρα σε μια συζήτηση εδώ μέσα και όχι κατά γράμμα για να μην χάνουμε την ουσία για τις λεπτομέρειες.Με το πιο πάνω που γράφεις βλέπω ότι μάλλον διαφωνείς αλλά δεν θα προσπαθήσω να σου αλλάξω γνώμη.

nikosdarkman
Offline
Last seen: 4 years 9 months ago
Joined: 05/01/2011 - 13:41

Μιλάτε για "διαχωρισμό των LGBT από τον υπόλοιπο κόσμο". Ίσως να είναι λογικό να λέτε ότι αυτός ο διαχωρισμός δεν θα έπρεπε να υφίσταται. Ωστόσο, ένα πράγμα πρέπει να αναγνωρίσετε: ότι με τους μη-LGBT δεν μπορείτε να γαμηθείτε. Επομένως, για λόγους καθαρά ΠΡΑΚΤΙΚΟΥΣ έχω να πω ότι, ΝΑΙ, οι διαχωρισμοί χρειάζονται. Σκεφτείτε να είστε σε ένα διεθνές συνέδριο που το θέμα του είναι το Χ. Όλος ο κόσμος που θα πάει θα είναι επειδή τον ενδιαφέρει το εν λόγω θέμα. Ωστόσο, ο καθένας θα φοράει ακουστικά ανάλογα με τη γλώσσα που καταλαβαίνει (π.χ. κανάλι 1 για ελληνικά, 2 για αγγλικά, 3 για γαλλικά κ.ο.κ.). Αν δεν υπήρχαν αυτοί οι διαχωρισμοί, δεν θα μπορούσαμε να συνεννοηθούμε. 

deight
deight's picture
Offline
Last seen: 4 years 8 months ago
Joined: 15/05/2012 - 07:00

stin ekpombi mborun na dilosun simetohi sindromitika meli ke mono i ke i ipolipi;

costas
Offline
Last seen: 1 month 2 weeks ago
Joined: 21/02/2010 - 18:45

Οποιοδήποτε ΛΟΑΤ μέλος. Δεν χρειάζεται να είναι πλήρες (συνδρομητικό όπως λες) μέλος. Αν ενδιαφέρεσαι deight απλά στείλε μας ένα email στο info@acceptcy.org.

deight
deight's picture
Offline
Last seen: 4 years 8 months ago
Joined: 15/05/2012 - 07:00

ok efharisto.