Έρωτας γλυκόπικρος, κι' αγάπη πονεμένη...

21 καταχωρήσεις / 0 νέες
Τελευταία καταχώρηση
Nick93
Εικόνα: Nick93
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 6 έτη 5 months
Μέλος από: 10/11/2010 - 17:26
Έρωτας γλυκόπικρος, κι' αγάπη πονεμένη...

Θα ήθελα να αρχίσω με το εξής ζήτημα. Άραγε μπορεί να υπάρξει αληθινή αγάπη, μεταξύ δύο ατόμων του ιδίου φύλου?Υπάρχει κάτι που απασχολεί πολλά ομοφυλόφυλα άτομα, και αυτό είναι, αν πράγματι υπάρχουν αυτοί που προτιμάνε σχέση παρά μια απλή ''εμπειρία''...Προσωπικής άποψης, θεωρώ πως υπάρχουν αυτά τα άτομα αλλά πολύ λίγα... Κάποιος πού έχει ανάγκη απο λίγη στοργή, και μιά ζεστή αγκαλιά απο το άτομο που αγαπά, είναι τόσο ακριβά σ'αυτή τη ζωή?<<Όταν βλέπω άλλα ζευγάρια, να είναι τόσο ευτυχισμένα μεταξύ τους, νιώθω σαν κάτι ανύπαρκτο>> είναι μιά φράση που θα έλεγε ο καθένας αν ήταν μόνος ή μόνη, χωρίς σχέση...Αντιθέτως, αν αυτή η φράση την έλεγε ένα ομοφυλόφυλο άτομο, σημαίνει πως έιναι ψυχολογικά φορτισμένο, δημιουργώντας έτσι, σκέψεις ματαιοδοξιάς αλλά και έντονης απελπισίας...Άν, αυτά τα άτομα φτάσουν στο ζενίθ, αυτών των σκέψεων, θα δημιουργήσουν ένα χαρακτήρα ακόμη πιο ευάλωτο στη ζωή, με υπερβολικές τάσεις αυτοτραυματισμού και ανατάραξης της ψυχικής ηρεμίας προς το χειρότερο..Ο έρωτας και η αγάπη, προκαλούν διαταραχές στη ζωή του καθενός μας, αλλά έχουν σοβαρότερες επιπτώσεις σε εμάς, τα ομοφυλόφυλα άτομα.. Σε μάς, που η ζωή είναι μιά δοκιμασία, για ν'αποδείξουμε τον καλύτερο μας εαυτό...Άν μόνο, δέν μας χώριζαν, μεγάλες αποστάσεις, ο καθένας απο εμάς θα έβλεπε τα όνειρα του, να γίνοντε πραγματικότητα.. Είναι μικρός ο κόσμος, μα ευρύς ο νούς του ανθρώπου...

field_vote: 
Η βαθμολογία σου: Καμία Average: 5 (2 votes)
mariah
Εικόνα: mariah
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 8 έτη 3 εβδομάδες
Μέλος από: 07/05/2010 - 13:02

Εννεν τζαι πολλά σοφό να συνδυάζεις την αληθινή αγάπη με την ετεροφυλοφιλία τζαι την μοναξιά με την ομοφυλοφιλία! Τούτο εν το λάθος σου!Προσωπικά τζαι στρέιτ να ήμουν, όσο αγάπησα τζαι όσο ερωτευτηκα θα ήταν στο ίδιο μέγεθος ακριβώς όπως τα έζησα τζαι θα τα ζήσω τζαι με την ομοφυλοφιλία μου!Ινταλως το ξέρω? Εν εφαντάστηκα ποττέ να αγαπώ πιο δυνατά ή πιο λλίο αν ήμουν στρειτ επειδή εφαντάστηκα να ήμουν τζαι στρέιτ αλλά ως τζιαμέ! Τίποτε διαφορετικό!Επεριεγραψε σου ετεροφυλόφιλος/η  άμα εν ερωτευμένος/η ή αγαπά να εν διαφορετικά τα συναισθήματα του που τα δικά σου?Η αγαπη τζαι ο έρωτας εν καταλάβουν που φύλα τζαι σεξουαλικότητα (εξαναείπαμεν τα)! Άμα σου τύχει όποιος τζαι να είσαι, όσα τζαι να βαστάς (ριάλια εννοοω) εν σε σώζει τίποτε! Έκατσες πάνω! Ερωτευτηκες? Αγαπησες? Εν να πονήσεις! Υστερα τελιώνει τζαι ύστερα ξανά που την αρκή ωσπου να καταλήξεις με τον ένα!Έσιει στρειτ που εν 70 χρ τζαι εν εζήσαν την αληθινή αγάπη ακόμα! Έσιει 20αχρονο γκέυ ή στρέιτ που το ζιει! Εν λαχέιο τούτο το πράμα! Λαχεια αγοράζεις? Φλερτάρεις? Επειδή είσαι μόνος σου, ή επληγώθηκες που σχέση ή  θέλεις ναγαπήσεις τζαι εν τυγχαίνει να έβρεις τζείνο που θέλεις εν τζαι φταίει η ομοφυλοφιλία σου! Απλά εν έτυχε ακόμα!Έχω μια φίλη που τα ίδια λαλεί με σένα! Η διαφορά είναι ότι εν στρέιτ τζείνη τζαι λαλεί τα για τις στρειτ σχέσεις! Άρα εξαρτατε που τι θεση θωρείς τη ζωή τζαι οι που το αν εισαι στρειτ ή γκευ!-Άραγε μπορεί να υπάρξει αληθινή αγάπη, μεταξύ δύο ατόμων του ιδίου φύλου?-Ε, φυσικά!!! Ιντα ζιούμε?  ;-)

"I tried sniffing coke once, but the ice cubes got stuck in my nos

Nick93
Εικόνα: Nick93
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 6 έτη 5 months
Μέλος από: 10/11/2010 - 17:26

Έχεις δικιο, και έγραψα το πιο πάνω οχι για παρεξήγηση, αλλά επειδή μου συμβαίνει και μένα αυτό αυτό το καιρό... Απλά το θεωρώ λίγο άδικο να μήν με βλέπει εκείνος που μου αρέσει, με τον ίδιο τρόπο που τον βλέπω κι'εγώ...

Never give up. Fight the darkness, with the light of your heart.

mariah
Εικόνα: mariah
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 8 έτη 3 εβδομάδες
Μέλος από: 07/05/2010 - 13:02

Εν τζαι παρεξήγησα τίποτε! ;-)Την γνώμη μου είπα σε κάτι φυσιολογικό που εσκέφτηκες! Εσκέφτηκα τζαι σκέφτουμai κ εγώ διαφορα μεν νομίζεις ότι ανακαλυψα την τασιηνόπιττα τζαι έλυσα τα υπαρξιακά μου! Είχα απάντηση όμως για την απορία σου τζαι είπα να σου την πω! :PΕνιγουέις εν πληγωτικό και καταθλιπτικό τούτο που λαλείς με το να μεν  σε γουστάρει κάποιος που γουστάρεις (αν εκαταλαβα καλά)!Ε και? Πάεις παρακάτω! Σφίχτου ποσφίχτου τζαι εν να τα καταφέρεις! Μεν χάννεις χρόνο με έτσι άτομα απλά προχώρα!

"I tried sniffing coke once, but the ice cubes got stuck in my nos

Nick93
Εικόνα: Nick93
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 6 έτη 5 months
Μέλος από: 10/11/2010 - 17:26

Φυσικά και συμφωνώ μαζί σου και εκτιμώ την ενθάρυνση που μου δίνεις για να προχωρήσω, και αυτό θα κάνω... Αλλά με προβλημάτισε μιά πρόταση που μου έγραψε ο nikosdarkman στο κείμενο του :''Φτιάξε το κλουβί σου από τώρα πριν είναι αργά.''Αυτό με άγχωσε λίγο κατα κάποιο τρόπο... Δέν έιναι τόσο εύκολο να κάνω γκέι φίλους(αγόρια) γιατί δεν ξέρω που να τους ''ψάξω''... 

Never give up. Fight the darkness, with the light of your heart.

Gay Mouflon
Εικόνα: Gay Mouflon
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 5 έτη 4 months
Μέλος από: 25/05/2010 - 03:17

Καθόλου άγχος, έχεις χρόνο να βρεις φίλους. Αν συμμετάσχεις στα γεγονότα που κάνει η Accept θα κάνεις γνωριμίες που σιγά-σιγά με το καλό θα εξελιχθούν σε φιλίες. Εσύ φρόντισε να είσαι ο ευατός σου, χαλαρά και ωραία και όλα θα έρθουν από μόνα τους.

nikosdarkman
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 8 έτη 3 εβδομάδες
Μέλος από: 05/01/2011 - 13:41

"Αν το σωματείο είχε στόχο τις gay γνωριμίες, δεν θα λεγόταν ACCEPT αλλά condomfree"
(και αυτή η ατάκα δεν είναι δική μου αλλά copy-paste από άλλο μέλος)

Gay Mouflon
Εικόνα: Gay Mouflon
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 5 έτη 4 months
Μέλος από: 25/05/2010 - 03:17

Το σχόλιο μου έγινε με βάση των πιο κάτω ορισμών που δεν προνούν την χρήση προφυλακτικών:γνωριμία η [γnorimía] Ο25 : 1α. κοινωνική σχέση που δημιουργείται ανάμεσα σε δύο ή περισσότερους ανθρώπους: Θα γίνει πρώτα μια συνάντηση γνωριμίας. Xάρηκα πολύ για τη ~ σας, τυπική φιλοφρόνηση, όταν μας συστήνουν κπ. Έμεινε ενθουσιασμένος από τη ~ τους. Ήταν μια απλή ~, μια τυπική σχέση.φιλία η [filía] Ο25 : α. η στενή κοινωνική σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα σε δύο ή περισσότερα άτομα και που βασίζεται στην αμοιβαία αγά πη, συμπάθεια και εκτίμηση. http://www.greek-language.gr/greekLang/index.html

nikosdarkman
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 8 έτη 3 εβδομάδες
Μέλος από: 05/01/2011 - 13:41

Mariah,
ενδιαφέροντα αυτά που λες περί λαχείου. Υπάρχουν όμως ίσες ευκαιρίες στην αγορά λαχείου (επιδίωξη φλερτ) μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου και μεταξύ ατόμων του αντιθέτου φύλου;
Σενάριο: Σ' ένα straight bar ένας άντρας βλέπει μια παρέα από 4 (ή 5 ή 6 ή κ όπου κ μπορεί να είναι οποιοσδήποτε ακέραιος αριθμός) κοπέλες και του αρέσει μια απ' αυτές. Κανένας δεν τον εμποδίζει να πάει να της μιλήσει. Σ' ένα LGBT bar ένας άντρας ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ θα προσεγγίσει άτομο που βρίσκεται μέσα σε παρέα 4, 6, 8, ..., ν ανδρών (όπου ν ζυγός αριθμός). Είναι πιο πιθανό να πετύχει κάποιον ελεύθερο αν προσεγγίσει ομάδες ατόμων που αποτελουνται από 3, 5, 7, ..., μ άτομα (όπου μ μονός αριθμός). Φυσικά είναι ακομα πιο εύκολο αν προσεγγίσει κάποιον που είναι μόνος (μ=1). Πέραν τούτου, οι straight δεν έχουν τόση προκατάληψη προς άτομα που βγαίνουν μόνοι (δεν είναι όπως εμάς τους LGBT που θέλουμε να θάψουμε ο ένας τον άλλον με την πρώτη ευκαιρία).
Ασφαλώς δεν υπονοώ σε καμία περίπτωση ότι τάχα στα straight bars δεν υφίσταται το σύνδρομο του κλουβιού. Είναι όμως λιγότερο έντονο (ή τουλάχιστον αυτό παρατήρησα την τελευταία φορά που πήγα σε straight club).
Αν παρολ' αυτά δεν σας πείθω, ρίξτε μια ματιά πιο κάτω:
Αν προσεγγίσεις κάποιον που είναι σε παρέα ν ατόμων (όπου ν ζυγός αριθμός), η ελάχιστη πιθανότητα (Ρ) να είναι ελεύθερος είναι 0%.
Αν προσεγγίσεις κάποιον που είναι σε παρέα μ άτομων (όπου μ μονός αριθμός), η ελάχιστη πιθανότητα (Ρ) να είναι ελεύθερος είναι:
μ=3 ---> Ρ=33,33%
μ=5 ---> Ρ=20%
μ=7 --> Ρ=14,3%
Τα συμπεράσματα δικά σας.

mariah
Εικόνα: mariah
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 8 έτη 3 εβδομάδες
Μέλος από: 07/05/2010 - 13:02

Εν εκαταλαβα γιατί αναφέρνεις συνέχεια τις πιθανότητες? Είπε σου κανένας ότι ενδιαφέρεται για μαθηματικά?Παίζεις το λογικός? Ψαγμένος? Οι πιθανότητες δουλευκουν με στην ζωή σου? Εγνώρισες το 3.5 % το 34% το 50% που σου φκαίνουν σε πιθανότητες? Έτσι όπως τα λαλείς τζαι αναλύεις τα (τάχα) έπρεπε να μεν σε αφήναν ήσυχο οι γκόμενοι! Παρέτα τα εν σου φκαίνουν τα μαθηματικά! Ασχολήθου με την γεωγραφία!Εβαρέθηκα να θκιαβάζω ποστ με πιθανότητες! Εβαρέθηκα να θκιαβάζω για κλουφκιά! Σε ένα δωμάτιο με 100 εργένηδες γκέυ να σε βάλουν άμα αρκέψεις τις θεωρίες περι πιθανότητες θα φύουν ούλλοι να σαφήσουν! Εννεν λογικό? Α? Η ζωή εν τζαι μαθηματικά η ζωή εν απλή! Καλές επιτυχίες! 

"I tried sniffing coke once, but the ice cubes got stuck in my nos

nikosdarkman
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 8 έτη 3 εβδομάδες
Μέλος από: 05/01/2011 - 13:41

Θα ήθελα να εξηγήσω κάποια πράγματα στον Nick93 και να αναφερθώ στο ζήτημα της απογοήτευσης.
Πριν από πολλά χρόνια (αρχές δεκαετίας του '90) δεν υπήρχε το INTERNET. Ο μόνος τρόπος να γνωριστούν LGBT άτομα μεταξύ τους ήταν τα LGBT bars. Ωστόσο, τέτοιου είδους bars υπήρχαν μόνο σε συγκεκριμένες πόλεις. Έτσι, δεν ήταν προσβάσιμα απ' όλο τον κόσμο. Εντούτοις, όπως μου είπε ο ιδιοκτήτης του γνωστού LGBT bar στη Λεμεσό κ. Στέλιος, έπιαναν πολύ κόσμο. Για να καταλάβεις, το Σάββατο δεν διέφερε από τη Δευτέρα.Στα τέλη του αιώνα (περί το 1996) εμφανίστηκαν τα πρώτα INTERNET cafe. Πολύς κόσμος άρχισε να χρησιμοποιεί το γνωστό πρόγραμμα συνομιλιών IRC (Internet Relay Chat) και άρχισε να κάνει γνωριμίες μεσ' απ' αυτό. Ήταν μια πολύ χρήσιμη διέξοδος για άτομα που ζούσαν σε πόλεις που δεν είχαν LGBT bars αλλά και για άτομα που ζούσαν σε προάστια (σε μικρά χωριά δεν άνοιγαν INTERNET cafe). Στη συνέχεια, καθώς το κόστος αγοράς PC κατέβαινε, όλο και περισσότερος κόσμος εξοικειωνόταν μ' αυτό το μηχάνημα. Όχι όμως και με το INTERNET. Θυμάμαι ότι το 1998 ήμουν από τους τελευταίους μαθητές στην τάξη μου (λίγο πριν πάω Β' Λυκείου) που απέκτησαν pc. INTERNET χρησιμοποίησα 3 1/2 χρόνια μετά (2001). Ήταν μόλις τότε που η δυνατότητα πρόσβασης στο INTERNET άρχισε να είναι απαραίτητο στοιχείο στην αγορά PC. Παρόλ' αυτά θυμάμαι επίσης ότι το Σεπτέμβριο 2002 πήγα φοιτητής και όμως ο συγκάτοικός μου δεν είχε ιδέα από computer!O λόγος που κάνω αυτή την ιστορική ανδρομή είναι διότι η τεχνολογία είχε και αρνητικές συνέπειες. Συγκεκριμένα, θα ανέμενε κανείς ότι η τεχνολογία θα έφερνε σε επαφή τους LGBT, πράγμα που θα τους έκανε να νιώσουν άνετα μ' αυτό που είναι και να επιδιώξουν να γνωρίσουν ο ένας τον άλλον πρόσωπο με πρόσωπο πιο εύκολα. Επομένως, θα ανέμενε κανείς ότι τα LGBT bars θα αποκτούσαν περισσότερους θαμώνες, καθώς όλο και περισσότεροι θα ένιωθαν άνετα με τη σεξουαλικότητά τους και θα πήγαιναν να τα επισκεφτούν. Τα πράγματα όμως δεν εξελίχθηκαν έτσι!Συγκεκριμένα, το INTERNET απομόνωσε τον κόσμο στα σπίτια του. Τα LGBT bar σήμερα έχουν κόσμο μόνο ξημερώματα Κυριακής και μόνο για 2 ώρες (2:00-4:00). Κάπως έτσι εξηγείται και το γεγονός ότι υπάρχουν άτομα που πηγαίνουν κάθε Σάββατο στα LGBT bars και εντούτοις έχουν ακέφαλες φωτογραφίες στο www.gayromeo.com .Γιατί όμως κάνω λόγο για απογοήτευση; Εξηγώ: στο IRC βλέπεις ένα  nick-name που σ' ενδιαφέρει και κατευθείαν του στέλνεις μήνυμα. Στο LGBT bar δεν έχεις αυτή  την πολυτέλεια. Μπορεί να δεις κάποιον που σου αρέσει αλλά δεν μπορείς να πας να του μιλήσεις διότι είναι μέσα σε κλουβί (=παρέα). Δηλαδή δεν είναι τόσο εύκολο όπως στο INTERNET που απλά πατάς ένα κουμπί για να του στείλεις μήνυμα. Μακάρι να γινόταν να μπορούσαμε στα LGBT bars να προσεγγίζουμε ζωντανά όντα με την ίδια ευθύτητα που προσεγγίζουμε ψυχρά nick-names στο ΙRC. Επιπλέον, στο INTERNET δεν θα σε κακοχαρακτηρίσει κανένας αν ψάχνεις μόνος (εξάλλου μόνο ένα άτομο μπορεί να χρησιμοποιεί ένα PC, εξ ου και η ονομασία του "Ρersonal Comptuter). Την πρώτη φορά που πήγα μόνος σε LGBT bar (Θεσσαλονίκη 2002) απογοητεύτηκα διότι δεν είδα κανέναν να έρθει μόνος. Όταν μετά έμαθα για την προκατάληψη που υπάρχει εναντίον εκείνων που βγαίνουν μόνοι απογοητεύτηκα ακόμα περισσότερο.Είμαι σήμερα σχεδόν 29 χρονών. Ξέρω ότι δεν μπορώ πια να κλειστώ σε κλουβί διότι έμαθα διαφορετικά. Ξέρω ότι είμαι καταδικασμένος σε ισόβια μοναξιά. Εσύ όμως είσαι μικρός. Φτιάξε το κλουβί σου από τώρα πριν είναι αργά. Αν δεν φτιάξεις τώρα κλουβί, μην παραξενευτείς αν μετά από 5 χρόνια μάθεις ότι υπήρχαν άτομα που σε καραγούσταραν και αυνανίζονταν κάθε βράδυ που σε έβλεπαν αλλά όταν τους προσέγγισες σε έφτυσαν διότι έβγαινες μόνος.

nikosdarkman
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 8 έτη 3 εβδομάδες
Μέλος από: 05/01/2011 - 13:41

Θα διαφωνήσω με την άποψή σου ότι τάχα η ζωή είναι πιο εύκολη απ' ό,τι τα μαθηματικά. Αντιθέτως, τα μαθηματικά έχουν μια λύση που προκύπτει μέσα από συγκεκριμένες διαδικασίες. Στη ζωή δεν υπάρχουν αυτές οι διαδικασίες. Ως εκ τούτου, θα συμφωνήσω όμως ότι δεν μπορούμε να υπολογίζουμε τις εξελίξεις με μαθηματικούς υπολογισμούς.
Πρέπει όμως να μάθετε κάτι: ο 20χρονος που δεν βγήκε ποτέ από το σπίτι του πριν αποκτήσει άδεια οδήγησης αυτοκινήτου δεν γνωρίζει πώς λειτουργούν τα πράγματα στη ζωή και γι' αυτό προσπαθεί να βγάλει άκρη μέσα από μαθηματικούς υπολογισμούς. Ο λόγος που δημοσιεύω αυτά τα άρθρα είναι για να μου πείτε εσείς πώς τελικά λειτουργεί το σύστημα για να το μάθω, όχι μόνο εγώ αλλά και οι νεότεροι που περιμένουν πώς και πώς να πάρουν άδεια οδήγησης για να επισκεφτούν μια φορά LGBT χώρους και νομίζουν ότι με το που θα μπουν θα έχουν την ευκαιρία να κολλήσουν σε όποιον τους γουστάρει.
Έχω όμως να παρατηρήσω ότι στο σινεμά οι σκηνοθέτες χρησιμοποιούν τα μαθηματικά: γιατί στην ταινία "Prayers for Bobby" ο Bobby πηγαίνει μόνος στο LGBT club και με το που μπαίνει τον πλησιάζει ένας τύπος; Αυτό αφήνει να υπονοηθεί ότι όταν είσαι μόνος είναι πιο εύκολο να σε πλησιάσουν. Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες ταινίες. Φυσικά, οι ταινίες δεν έχουν πάντοτε σχέση με την πραγματικότητα καθόσον βασίζονται στα μαθηματικά. Ίσως αυτές οι ταίνιες με παρέσυραν στον τρόπο που σκέφτομαι.

Ubiquites
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 6 έτη 1 month
Μέλος από: 08/02/2011 - 03:33

Έγραψες ότι:Ο λόγος που δημοσιεύω αυτά τα άρθρα είναι για να μου πείτε εσείς πώς τελικά λειτουργεί το σύστημα για να το μάθω, όχι μόνο εγώ αλλά και οι νεότεροι που περιμένουν πώς και πώς να πάρουν άδεια οδήγησης για να επισκεφτούν μια φορά LGBT χώρους και νομίζουν ότι με το που θα μπουν θα έχουν την ευκαιρία να κολλήσουν σε όποιον τους γουστάρει.Απάντηση:Για ποιο σύστημα μιλάς; Μια ολόκληρη κοινώτητα είναι δυνατόν να λειτουργεί με κάποιο συγγεκριμένο σύστημα ή τρόπο; Μιλάμε για ανθρώπους που σκέφτονται και λειτουργούν εντελώς διαφορετικά ο ένας με τον άλλον. Δεν μιλάμε για μηχανές που έχουν προγραματιστεί να λειτουργούν με συγγεκριμένο τρόπο, μιλάμε για ανθρώπους! Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις ειλικρινά δεν καταλαβαίνω!Επειδή το πράγμα πραγματικά έχει καταντίσει γραφικό και το οτι επαναλαμβανόμαστε χωρις λόγο έχει καταντίσει κουραστικό εγω προσωπικά δεν σκοπεύω να ξανασχοληθώ! Μικρό το κακό θα μου πεις γιατι δεν είμαι απο Κύπρο. Απλά προβληματίσου τι πιθανότητες έχεις να έχεις κουράσει τους υπολοίπους που είναι στην Κύπρο και τι πιθανότητες έχεις να σε αποφεύγουν συνειδητά γιατι δεν ασχοείσαι με τίποτε άλλο. Αυτές τις πιθανότητες είμαι σίγουρος πως πολλοί θα ήθελαν να τις δουν!Όπως σου έχω ξαναπεί ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ειδικοί για να σου δώσουμε τις απαντήσεις που ψάχνεις. Ασχολήσου με κάτι πιο δημιουργηκό στη ζωή σου, καλό θα σου κάνει πιστεύω.

If our gender is ambiguous, then so is the rest of our existance.

dm3k
Εικόνα: dm3k
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 9 έτη 2 months
Μέλος από: 19/05/2010 - 00:12

Έρε πάλε τα ίδια... Καταρχάς Νίκο μάνα μου, ποιος σου είπεν ότι ούλλοι παν στα κλαπ για να έβρουν γκόμενο; Ή ότι γενικά το μόνον που γυρέφκουν στην ζωήν μας εν γκόμενους. Φίλους εν θέλουμεν; Έν θέλεις;Ή το άλλον, που καρτεράς ούλλοι οι γκέι να έχουν τες ίδιες απόψεις τζιαι τες συμπεριφορές... Απόδειξη για το αντίθετον οι διαφωνίες που υπάρχουν μες τούτον το σάιτ. Τούτους τους αστάθμητους παράγοντες πώς τους υπολογίζεις;Εν πολλά φυσικό βέβαια να ψάχνεις έναν σύντροφον, αλλά τι λογική εν τούτη που προκύπτει που τα μαθηματικά σου; Πέσιμο κατά ριπάς τζιαι όποιος σου κάτσει;Τζιαι το ενδεχόμενο να σου έρτει γκόμενος που κάπου αλλού εκτός που lgbt club επέρασεν σου που τον νουν; Στον λόγον της τιμής μου, έν εν επιστημονική φαντασία τούτον. Στην Κύπρον του 2011 μπόρεις να γνωρίσεις γκέι άτομα για φιλικές ή/τζιαι συναισθηματικές σχέσεις τζιαι εχτός κλαπ. Αρκεί να ξηκολλήσεις που τες θεωρίες τζιαι να ζήσεις.

Nick93
Εικόνα: Nick93
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 6 έτη 5 months
Μέλος από: 10/11/2010 - 17:26

Πρώτον εγώ δέν είπα πως δέν θέλω φίλους... Έχω μία φίλη και μοναδική που αγαπάω πάρα πολυ, εκτός απο τους άλλους φίλους μου που είναι στρέιτ, και με καταλαβαίνει απόλυτα γιατί και οι δυό μας ελκόμαστε προς το ίδιο... Απλά, δυστυχώς στην Κύπρο τα πράγματα έχουν άλλη πλοκή...Αν δούν και είσαι γκέι, σου κάνουν ολάκερο ψυχολογικό πόλεμο ( πλήρης ρατσιστική συμπεριφορά )... Μερικές φορές νιώθω ότι θέλουν να με ''αφανίσουν'' και πώς βρίσκομαι σ'ένα λημέρι με φίδια που όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, θα με κατασπαράξουν...Το μόνο που θέλω είναι να με καταλάβεις...Είναι σαν εμπόλεμη ζώνη... Στην ψυχή...

Never give up. Fight the darkness, with the light of your heart.

Gay Mouflon
Εικόνα: Gay Mouflon
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 5 έτη 4 months
Μέλος από: 25/05/2010 - 03:17

Ξέρω πως νιώθεις με τον πόλεμο. Είναι πολύ κουραστικό και ψυχοφθόρο, μην πτοείσαι, εσύ να στέκεσαι στο ύψος σου με ψυχραιμία και περηφάνια. Πολλές φορές σκέφτομαι να τους αρσικτιρίσω και να φύγω, αλλά αυτό δεν εξυπηρετά σε τίποτα.

dm3k
Εικόνα: dm3k
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 9 έτη 2 months
Μέλος από: 19/05/2010 - 00:12

Έρε πάλε τα ίδια... Καταρχάς Νίκο μάνα μου, ποιος σου είπεν ότι ούλλοι παν στα κλαπ για να έβρουν γκόμενο; Ή ότι γενικά το μόνον που γυρέφκουν στην ζωήν μας εν γκόμενους. Φίλους εν θέλουμεν; Έν θέλεις;Ή το άλλον, που καρτεράς ούλλοι οι γκέι να έχουν τες ίδιες απόψεις τζιαι τες συμπεριφορές... Απόδειξη για το αντίθετον οι διαφωνίες που υπάρχουν μες τούτον το σάιτ. Τούτους τους αστάθμητους παράγοντες πώς τους υπολογίζεις;Εν πολλά φυσικό βέβαια να ψάχνεις έναν σύντροφον, αλλά τι λογική εν τούτη που προκύπτει που τα μαθηματικά σου; Πέσιμο κατά ριπάς τζιαι όποιος σου κάτσει;Τζιαι το ενδεχόμενο να σου έρτει γκόμενος που κάπου αλλού εκτός που lgbt club επέρασεν σου που τον νουν; Στον λόγον της τιμής μου, έν εν επιστημονική φαντασία τούτον. Στην Κύπρον του 2011 μπόρεις να γνωρίσεις γκέι άτομα για φιλικές ή/τζιαι συναισθηματικές σχέσεις τζιαι εχτός κλαπ. Αρκεί να ξηκολλήσεις που τες θεωρίες τζιαι να ζήσεις.

dm3k
Εικόνα: dm3k
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 9 έτη 2 months
Μέλος από: 19/05/2010 - 00:12

Na diefkriniso oti to sxolio mu ine ya ton niko ton nikodarkman, pu kamni zimya sta meli tis kinotitas. nick93, ya apantisi se esena egrapsa kapya pragmata ke su estila meil extes.

alexandros
Εικόνα: alexandros
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 10 months 2 εβδομάδες
Μέλος από: 30/10/2010 - 14:56

Είμαι περίεργος για πόσο ακόμα θα ανεχόμαστε όλοι εδώ μέσα να αποπροσανατολιζόμαστε και ένας συγκεκριμένος να αναμασά την ίδια εμμονή ξανά και ξανά και ξανά.  Επιτέλους, get a life!!!@Νίκο, που ξεκίνησες το post: Η ζωή είναι ωραία! Η ομοφυλόφιλη ζωή είναι ακόμα ωραιότερη! Οι αριθμοί και οι επιπτώσεις τους (όταν τους παίρνεις πολύ στα σοβαρά) είναι εμφανείς... Ζήσε περήφανα, χωρίς μιζέρια και η βοήθεια από όλους μας (είμαι σίγουρος), αν χρειαστεί, αμέριστη!

"What would you attempt to do if you knew you would not fail?", Robert Schuller.

xenogreek
Εικόνα: xenogreek
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 5 έτη 5 months
Μέλος από: 16/01/2011 - 21:55

Η αγάπη δεν έχει φύλο!
Η εσωτερική ανάγκη, όλων των ανθρώπων που ζούνε πάνω στη γη, να αγαπηθούν και να αγαπήσουν είναι μέσα σε όλους.
Το πως εκφράζεται αυτή η ανάγκη, το πόσο ικανοποιείται και το πόσο λειτουργεί, σε τέτοιο βαθμό που να μας ολοκληρώνει σαν άτομα και σαν προσωπικότητες, είναι ένα άλλο τεράστιο θέμα.
 

nikosdarkman
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 8 έτη 3 εβδομάδες
Μέλος από: 05/01/2011 - 13:41

Θα ενημερώσω τον alexandros και τον dm3 προσωπικά διότι αν απαντήσω εδώ μπορεί να αλλάξει το θέμα.