Πρωτοβρόχια αποδοχής

29 καταχωρήσεις / 0 νέες
Τελευταία καταχώρηση
Ερμής Ελευθερίου
Εικόνα: Ερμής Ελευθερίου
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 5 έτη 5 months
Μέλος από: 20/06/2010 - 02:02
Πρωτοβρόχια αποδοχής

Πρωτοβρόχια αποδοχής
   Θυμάμαι κάθε Σεμπτέβριο με τον ερχομό των πρώτων βροχών, όλα τα άλλα παιδιά της ήλικιας μου περίμεναν με αγώνια να ανοίξουνε τα σχολεία και να βρεθούνε πάλι πίσω στις σχολίκες αυλές με τους συμμαθητές τους, για ένα ακόμη νέο σχολικός έτος. Για μένα τα πρωτοβρόχια  ήτανε απλά, η σήμανση για την άρχη ενός ακόμη εφιαλτηκού χρόνου. Για μια ακόμη χρονιά θα ζούσα ένα καθημερινό μαρτύριο και με το αφελή μυαλό ενός δεκαπεντάχρονου, θα προσπαθούσα μάταια να καταλάβω γιατί να μου συμβαίνουναι εμένα όλα αυτά;
    Διερωτόμουνα τότε, γιατί η Βίσση  έλεγε πως τα μαθητικά χρόνια δεν τα αλλάσει με τίποτα...  Σε πιό γυμνάσιο να ήτανε μαθήτρια άραγε , πρέπει να την ρωτήσω γιατί τα δικά μου τα μαθητικά τα χρόνια ήτανε με μια λέξη... απλά τραυματικά......
   http://ermiseleutheriou.blogspot.com/2011/04/blog-post.html 
 © 2010 - 2011 Ermis Eleutheriou 
   

field_vote: 
Η βαθμολογία σου: Καμία Average: 5 (5 votes)
Edited by: Ερμής Ελευθερίου on 16/05/2011 - 22:10
ecozoo
Εικόνα: ecozoo
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 9 έτη 10 months
Μέλος από: 09/08/2010 - 22:05

wow! very touching...kai go me to pou empene o septemvrios me epiane ena varos mia melanholia...alla eftihos ego den eiha aftes tis smpeiries...it takes a lot, to write this.thanks for sharing this 

mariah
Εικόνα: mariah
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 7 έτη 10 months
Μέλος από: 07/05/2010 - 13:02

Eστεναχωρήθηκα τζαι ένιωσα άσιημα μόνο που το θκιάβασα!Εν ξέρω πόσο χειρότερο θα ήταν να το εζούσα τζαι πως θα αντιδρούσα!Το πρώτο πράμα που εσκέφτηκα είναι αν εκαμα ποτέ τιποτε τέθκιο σε κάποιο συμμαθητή μου, αν το είδα να το κάμνουν άλλοι τζαι αν δεν έκαμα τίποτε!Ευχομαι να μεν ξαναζησεις ετσι πραμα ουτε εσυ, ούτε κανενας αλλος τζαι η ζωή σου να είναι οπως την ονειρευτηκες!

"I tried sniffing coke once, but the ice cubes got stuck in my nos

artemisp
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 9 έτη 10 months
Μέλος από: 09/05/2010 - 02:50

Katapliktiko post, wow! Euxaristoume pou moirastikes autes tis prosopikes empeiries kai skepseis sou mazi mas. Den mporei para na se aggiksei auto to post kai na se katalavei enas aperantos thymos gia tis apaisies synthikes sta sxoleia mas pou epitrepoun tetoies symperifores kai travmatikes empeiries na lamvanoun meros! Ntropi ston ierea pou se ekane na pisteveis oti dikaiologimena pernouses auta pou pernouses kai oti sou aksizan, etsi den eprepe na yperaspisteis ton eauto sou i na kataggeileis ton psyxologiko ekviasmo auto stous kathigites sou! An yparxei Theos, eimai sigouri oti ton endiaferei perissotero na eimaste eutyxismenoi san anthrwpoi kai na kanoume auto pou einai kalo kai gia tous dipla mas kai oxi gia tin timwria pou mas aksizei epeidi i sexoualiki mas protimisi einai antres oi gynekes! Eleos diladi!!!! Tosi ekseliksi o anthrwpos kai akoma na katalavei oti exei kai alla eidi 'fysiologikwn' extos pou touton pou mas areskei emas proswpika?!

petrosgrafs
Εικόνα: petrosgrafs
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 1 έτος 9 months
Μέλος από: 07/04/2010 - 03:15

Μπράβο Vendare
Πολύ ωραίο και αληθινό άρθρο! Θα το προωθήσουμε στον εγχώριο τύπο. Πρέπει επιτέλους να μάθουν οι γονείς πως η ομοφοβία έχει άμεσες εφιαλτικές επιδράσεις στα παιδιά μας και πως τραυματίζουν τις αθώες ψυχές τους.
Όσο για τον Ιερέα, γενικά αυτό είναι κανόνας. Δεν πρόκειται να βρει κανένας μας αποδοχή από τους εκπρόσωπους της εκκλησίας. Όπως όλοι ξέρουμε αυτό είναι ένα αγκάθινο στεφάνι που θα ματώνει διαρκώς την ΛΟΑΔ κοινότητα ανά την υφήλιο εκτός βέβαια από εξαιρέσεις που υπάρχουν σε ελάχιστες χώρες του εξωτερικού. Οι ιερείς ακολουθούνε τις επιταγές της εκκλησίας που εκπροσωπούν. Από προσωπική μου πείρα, συνήθως σου λένε πως μέσω της προσευχής θα μπορούσες να «γιατρευτείς»  Ήταν πάντως πολύ ακραίο να σε αφήσει έρμαιο στις αρρωστημένες ορέξεις των ομοφοβικών συμμαθητών σου. Θα μπορούσε έστω ανεπίσημα να σε παραπέμψει στον διευθυντή του σχολείου για να προσπαθήσει να λύσει το πρόβλημα σου.
Και πάλι ευχαριστούμε για την ανάρτηση!

"Σε περιβόλια με σπαρτά και αφθονία, μα έλειψε το νερό. Kι άμα δεν έχουμε να πιούμε, δεν έχουμε τίποτα..."

petrosgrafs
Εικόνα: petrosgrafs
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 1 έτος 9 months
Μέλος από: 07/04/2010 - 03:15

Θα θέλαμε να ξέραμε παρόμοιες ιστορίες από ομοφυλόφιλες κοπέλες που είχαν παρόμοια ή όχι περιστατικά, είτε από το σχολείο ή ακόμα και από το σπίτι. Δυστυχώς για τα ομοφυλόφιλα αγόρια, ειδικά όταν αυτά έχουν την ιδιαιτερότητα να «τους φαίνεται» περισσότερο, που είναι πιο αδύναμα στον χαρακτήρα, έχουμε αρκετά άσχημα περιστατικά παρενόχλησης (bullying), όπως φάνηκε και από την ανάρτηση που μας έγραψε ο αγαπητός VenDare.

"Σε περιβόλια με σπαρτά και αφθονία, μα έλειψε το νερό. Kι άμα δεν έχουμε να πιούμε, δεν έχουμε τίποτα..."

Ερμής Ελευθερίου
Εικόνα: Ερμής Ελευθερίου
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 5 έτη 5 months
Μέλος από: 20/06/2010 - 02:02

 
Target Groups
Σας ευχαριστώ όλους παιδιά για τα τόσο θερμά και μέσα από καρδιάς σχόλια! Γράφωντας αύτο το άθρο ένιωσα healing , αλήθεια σας λέω,και μέτα απο τόσα χρόνια για πρώτη φόρα ένιωσα ότι συγχώρεσα τους συμμαθητές μου.  Ήταν άπλα παιδιά που μεγαλώσανε με αυτή την νοωτροπία δεν ξέρανε για αυτό ΄δημιουργήθηκε η Accept για να ενημερώσει.
Αυτή η θερμή ανταπόκρηση μου δίνει το 'πράσινο φώς΄ να συνεχίσω να γράφω και να προσπαθώ να περάσω κάποια μυνήματα. Πιστέυω πώς θαν ήταν πολύ καλό να προωθηθεί στον εγχώριο τύπο, θα συμφωνήσω με τον Πέτρο και να τον ευχαριστήσω πάρα πολύ γιατί αυτός με παροτρήνε στο να συνεχίσω να γράφω. Πιστέυω πως αν θέλουμε σιγά σιγά να αλλάξουμε τις αντιλήψεις της Κυπριακής κοινωνίας για την ομοφυλοφιλία θα πρέπει να 'πλασάρουμε΄το θέμα ομοφυλοφιλία με ένα πολύ γλυκό τρόπο και απλό και να έχουμε συγκεκριμένα Target Groups. Αρχικά θα εισηγόμουνα τα τρία πιο κάτω Target Groups.
Target Group 1: Γονείς εφήβων ή γονείς παιδιών σε προεφηβική ηλικία. Σκοπός: Ευεσθητοποιίση
Πιστέυω με το 'Πρωτοβρόχια Αποδοχής ' αλλά και με άλλα μελλοντίκα άθρα γραμμένα από άλλα άτομα της Accept που πέρασαν παρόμοιες εμπηρείες,  'πλασάροντας' το θέμα ομοφυλοφίλια μέσα από τα μάτια και τον ψυχικό κόσμο ενος εφήβου σίγουρα αγγίζουμε καρδίες γονέων. Η ευεσθησία των γονέων για τα δικά τους παιδιά σίγουρα θα τους δόσει το έναυσμα να δόυνε την ομοφυλοφιλία από μια διαφορετική οπτική γωνία.
Target Group 2: Έφηβοι έτεροφυλοι ή ομοφυλόφιλοι.  Σκοπός: Ενημέρωση
Πιστέυω πώς μέσα από άθρα που δίχνουνε την ομοφυλοφιλία από την οπτική γωνία ενώς εφήβου και το πώς την βιώνει αύτο θα βοηθούσε άλλους 'χαμένους' ομοφυλόφιλους έφηβους στο να καταλάβουνε πώς δεν είναι μόνοι και αν πέρνουνε παρόμοια περιστατικά να αντιδράσουνε και να μιλήσουνε. Επίσης θέλω να πιστέυω πώς με το να διεβάσουνε αυτη την οπτική γωνία ετερόφιλοι έφηβοι που ίσως να μισούνε ή να φοβούντε ομοφυλόφιλα άτομα (ίσως ομοφυλόφιλους συμμαθητές τους) να προβληματιστούνε και να σκεφτούνε αν θα ήτανε σωστό να συνεχίσουνε να αντριδρούνε με τον ιδίο τρόπο σε ομοφυλόφιλα άτομα ή να σταματήσουνε.
Target Group 3: Καθηγητές και δασκάλοι. Σκοπός: Αφύπνισης
Πιστέυω πώς καθηγητές και δασκάλοι που θα διεβάσουνε το 'Πρωτοβρόχια Αποδοχής ' αλλά και άλλα μελλοντίκα άθρα γραμμένα από άλλα άτομα της Accept που πέρασαν παρόμοιες εμπηρείες αυτό θα τους ταρακουνίσει και θα τους αφυπνίση στο να ανοίξουνε τα μάτια τους και τα αυτιά τους και αν βλέπουνε παρόμοια περιστατικά και τα αγνοούνε , έυχομαι μελλόντικα να μην τα αγνοούνε και να αρχίσουνε σιγά σιγά να αντριδράνε θετικά στην καταπολέμιση της ομοφοβοίας στα σχολεία της Κύπρου.
VenDare

petrosgrafs
Εικόνα: petrosgrafs
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 1 έτος 9 months
Μέλος από: 07/04/2010 - 03:15

Πολύ καλή ανάλυση για τις ομάδες στόχους που μας έδωσες VenDare. Θα τολμήσουμε λοιπόν   να αλλάξουμε τα κατεστημένα με το πιο υγειές, πολιτισμένο και ήπιο τρόπο. Έφτασε η ώρα της αλλαγής… (ωχ, ατάκα προεκλογικών είναι αυτή!, σόρυ παρασύρθηκα με τον ειρμό)

"Σε περιβόλια με σπαρτά και αφθονία, μα έλειψε το νερό. Kι άμα δεν έχουμε να πιούμε, δεν έχουμε τίποτα..."

Yoryis Regginos
Εικόνα: Yoryis Regginos
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 4 έτη 1 month
Μέλος από: 07/04/2010 - 02:48

υπέροχος, όπως πάντα...

Better to light a candle than to curse the darkness.-Chinese proverb

nikosdarkman
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 7 έτη 10 months
Μέλος από: 05/01/2011 - 13:41

VenDare,
προσπάθησα να σου στείλω προσωπικό μήνυμα αλλά δεν ξέρω γιατί το σύστημα δεν λειτουργεί. Αν διαβάσεις αυτό το κείμενο, επικοινώνησε μαζί μου.
Θέλω να μιλήσουμε, έστω και ηλεκτρονικά, διότι υπάρχουν κάποια πράγματα που μου έχουν επιστήσει την προσοχή. Συγκεκριμένα, παρόμοιες (πάνω-κάτω τις ίδιες) εμπειρίες είχα κι εγώ. Ειδικά η σκηνή που αναφέρεις για το παιδί που κάθεταί μόνο του το διάλειμα σ' ένα παγκάκι θυμίζει εμένα. Υπάρχει όμως κάτι παράξενο σ' αυτή την ιστορία. Το παράξενο είναι ότι εσύ δεν είσαι σήμερα μόνος. Εγώ γιατί είμαι; Τι ακριβώς μεσολάβησε από τα χρόνια του γυμνασίου μέχρι σήμερα και τώρα εσύ βγαίνεις με παρέα ενώ εγώ βγαίνω μόνος;

Yoryis Regginos
Εικόνα: Yoryis Regginos
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 4 έτη 1 month
Μέλος από: 07/04/2010 - 02:48

θυμήθηκα έναν χαρακτήρα του Λαζόπουλου (τον οποίο γενικά δεν τον πολυσυμπαθώ, αλλά ο συγκεκριμένος χαρακτήρας κολλάει λίγο εδώ) που αναρωτιώταν "Παράλογο? Που ειν' το παράλογο? Βλέπεις? Δεν απαντάει. Άρα δεν είναι παράλογο".
δηλαδή, γιατί πρέπει ντε και καλά το "παράξενο" να είναι στην ιστορία του VenDare κι όχι πχ κάπου αλλού? Ας δούμε και λίγο τα πράγματα αλλιώς. Ίσως μάθουμε κάτι...

Better to light a candle than to curse the darkness.-Chinese proverb

alyssiotou
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 9 έτη 4 months
Μέλος από: 07/04/2010 - 22:43

VenDare,Σε ευχαριστω πολυ που μοιραστηκες μαζι μας την ιστορια σου - πολυ δυνατη. Τελικα δημοσιευτηκε στον τυπο;Αννα

Nick93
Εικόνα: Nick93
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 6 έτη 2 months
Μέλος από: 10/11/2010 - 17:26

Τό άρθρο που έγραψες, ήταν πραγματικά υπέροχο... Σαν να έβλεπα τις σκήνες στα ίδια μου τα μάτια... Μακάρι η κοινωνία μας να μήν ήταν τόσο ύπουλη και γεμάτη ψέμα... Μακάρι να μας αποδέχονταν, έτσι όπως ήμαστε, χωρίς να μας εξευτελίζουν... Η εκκλησία, κάνει τα αντίθετα απο αυτά που δίδαξε ο Ιησούς... Μερικές φορές απορώ, τι σόι άτομα είναι αυτά... Έχουνε καρδιά μέσα τους???

Never give up. Fight the darkness, with the light of your heart.

Ερμής Ελευθερίου
Εικόνα: Ερμής Ελευθερίου
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 5 έτη 5 months
Μέλος από: 20/06/2010 - 02:02

Σας ευχαρίστω  όλους για τα θετίκα σχόλια σας.  Από όσο γνώριζω Άννα σεν δημοσιέυτικε στον τύπο αλλά ίσως όταν είναι η κατάλληλη στιγμή να γίνει και αυτό. Εγώ απλά έγραψα τα βιώματα μου και προσπάθησα μέσω αυτών να πέρασω ακτιβιστίκα μυνήματα προς τα έξω αλλά και θάρος και δύναμη σε αλλα παιδία που ίσως να περνάνε παρόμοιες εμπηρείς...It's getting better guys!

nikosdarkman
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 7 έτη 10 months
Μέλος από: 05/01/2011 - 13:41

 Εγω και ο VenDare ήμαστε κάποτε στο σχολείο θύματα ομοφοβικής βίας. Υπάρχει όμως ένα ερώτημα: η αιτία που οι συμμαθητές μας συμπεριφέρθηκαν μ' αυτό τον τρόπο ήταν όντως το γεγονός ότι [υποψιάζονταν πως] είμαστε pppoushties; Κάποτε συζήτησα αυτό το θέμα με έναν τύπο στο IRC πριν από 4 μήνες περίπου και παραθέτω πιο κάτω απόσπασμα από τη συνομιλία μας:
darkman1982: Πιστεύω πρέπει να καταπολημέσουμε την  ομοφοβική βία στο σχολείο!CHATTER: Ρε darkman! Πιστεύεις ότι η αιτία που σε έδερναν στο σχολείο είναι επειδή [νόμιζαν ότι] εισαι gay; Και εμένα με έδερναν στο σχολείο επειδή είχα μεγάλη μύτη αλλά δεν άκουσα κανέναν σήμερα να μιλά για "μυτοφοβική βία"!darkman1982: Τότε για ποιό λόγο πιστεύεις ότι οι συμμαθητές μας συμπεριφέρονταν έτσι;CHATTER: Θυμάσαι καθόλου τι μάθαμε στο μάθημα της ιστορίας; Κάθε πόλεμος είχε αιτίες και αφορμές. Πάντοτε οι αιτίες ήταν άσχετες με τις αφορμές!darkman1982: Συμφωνώ. Εξάλλου, ούτε κι εγώ πιστεύω αυτό που λέει ο Χριστόφιας ότι τάχα η Τουρκία αν δεν ήταν το πραξικόπημα δεν θα εισέβαλλε στην Κύπρο. Πιστεύω ότι ακόμα κι αν δεν ήταν το πραξικόπημα, κάποια άλλη αφορμή θα έβρισκε. Η αιτία ήταν άλλη!CHATTER: Να που το καταλαβαίνεις κι εσύ! Στο θέμα του σχολείου, οι μαθητές απλά ήθελαν να δέρουν κάποιον. Βρήκαν λοιπόν μια αφορμή.
Από τα πιο πάνω, πώς πιστεύετε ότι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την ομοφοβική βία στα σχολεία; Αξίζει να γίνουν προσπάθειες όταν στοχεύουν μόνο στην ομοφοβική βια και όχι στη βία γενικα;

dm3k
Εικόνα: dm3k
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 8 έτη 11 months
Μέλος από: 19/05/2010 - 00:12

Ναι, τα μωρά εν κατζιά, εν τζιαιν ψέμαν τούτον. Οτιδήποτε μπορεί να γινεί αφορμή για περιπέξιμον ή τζιαι βίαν. Με την ίδιαν λογικήν που θέλουμεν το σκολείον τζιαι η οικογένεια να μάθουν των μωρών να μεν κάμνουν διακρίσεις με βάσην έναν σορόν πράματα όπως κοινονικήν τάξην, καταγωγήν κλπ, στην ίδιαν κατηογορίαν πρέπει να μπει τζιαι ο σεξουαλικός προσανατολισμός, τζιαι το φύλον.Στο μέλλον θα έχω πιο συγκεκριμένη τοποθέτησην.

xenogreek
Εικόνα: xenogreek
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 5 έτη 2 months
Μέλος από: 16/01/2011 - 21:55

Αλήθεια, έχετε σκεφτεί ποτέ ότι μερικά άτομα θα είναι πιο ευτυχισμένα να μην κάνουνε ποτέ σεξ, και ότι δεν είναι απαραίτητο να αποδεχτούν την σεξουαλικότητα τους όπως ακούμε συνέχεια στο site αυτό;
Έχουμε τόσο ανοιχτό μυαλό για να δεχτούμε και αυτή την άποψη;

dm3k
Εικόνα: dm3k
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 8 έτη 11 months
Μέλος από: 19/05/2010 - 00:12

Εννοώας κάτι διαφορετικόν που την ασεξουαλικότηταν;

Gay Mouflon
Εικόνα: Gay Mouflon
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 5 έτη 1 month
Μέλος από: 25/05/2010 - 03:17

Το αποδέχομαι την σεξουαλικότητα μου είναι ένα, και αν κάνω ή όχι σεξ είναι άλλο. Το πρώτο κατ' εμένα είναι απαραίτητο (γνῶθι σεαυτόν), δεν γίνεται να μην γνωρίζεις τι είσαι και να μην είσαι εντάξει με αυτό. Το να ξέρεις και να αποδέχεσαι την σεξουαλικότητα σου δεν σημαίνει ότι απαραίτητα πρέπει να την εξασκείς, έτερον εκάτερον.Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα αν κάποιος δεν θέλει να εξασκεί την σεξουαλικότητα του, είναι προσωπικό θέμα του καθενός.

Yoryis Regginos
Εικόνα: Yoryis Regginos
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 4 έτη 1 month
Μέλος από: 07/04/2010 - 02:48

μια χαρά υπάρχει στο μυαλό μας η σκέψη "ότι μερικά άτομα θα είναι πιο ευτυχισμένα να μην κάνουνε ποτέ σεξ" - εξάλλου, όντως το σεξ ΔΕΝ είναι το Α και το Ω στη ζωή μας.
ΑΛΛΑ (κι είναι σημαντικό "αλλά" αυτό) το πιο πάνω δεν συνεπάγεται ότι "δεν είναι απαραίτητο να αποδεχτούν την σεξουαλικότητα τους ". Αν δεν την αποδεχτούν, θα υπάρχει ένα κάποιο πρόβλημα, όπως και να το κάνουμε. Θα έχουν διαρκώς ένα κάποιο κενό και θα νοιώθουν κάτι να τους λείπει.
κι επίσης να πω ότι διαφωνώ με το ότι "ακούμε συνέχεια στο site αυτό" για τη σεξουαλικότητα. Συζητάμε τόσα θέματα, ίσως δεν πέφτουν στην αντίληψη σου όλα τα άλλα?... Δεν ισχυρίζομαι κάτι, απλά κάνω ένα σχόλιο.
και εν κατακλείδει, ναι, "Έχουμε τόσο ανοιχτό μυαλό για να δεχτούμε και αυτή την άποψη" - όλες οι απόψεις καλοδεχούμενες είναι.ψηψηψψψ     " 

Better to light a candle than to curse the darkness.-Chinese proverb

nikosdarkman
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 7 έτη 10 months
Μέλος από: 05/01/2011 - 13:41

Ξενοφών,
υπάρχουν κάποια άτομα για τα οποια χρησιμοποιούμε την ταμπέλα "asexual". Αυτά τα άτομα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να δηλώνουν αποχή από τη σεξουαλική επαφή χωρίς να γίνονται θύματα χλεβασμού. Υπάρχουν παιδιά στο σχολείο που είναι asexual και ως εκ τούτου δεν αισθάνονται την ανάγκη να κάνουν κάποιο σχόλιο για το αν κάποιος/κάποια έχει ωραίο στήθος/οπισθια κλπ. Επειδή δεν μιλούν με τους συμμαθητές τους γι' αυτά τα θέματα, γίνονται θύματα χλεβασμού.
Υπάρχουν βέβαια και ομοφυλόφιλοι που δεν σχολιάζουν το στήθος/οπίσθια της μιας και της άλλης για το λόγο ότι απλά δεν ενδιαφέρονται για γυναίκες. Αν είχαν την ελευθερία, σίγουρα θα σχολίαζαν το στήθος/οπίσθια του ενός και του άλλου. Επειδή όμως δεν μπορούν να το κάνουν, παρουσιάζουν μια εικόνα σε στιλ "asexual", η οποία στην πραγματικότητα είναι ψευδο-asexual. Συχνά με ρωτούσαν αν μ' αρέσει η Τάδε αλλα εγώ προσπαθούσα να στρέψω τη συζήτηση αλλού ή έβρισκα δικαιολογίες του στιλ "δεν μ' ενδιαφέρει η εξωτερική εμφάνιση, κοιτάζω περισσότερο χαρακτήρα".
Τα παιδιά στο σχολείο δεν γνωρίζουν την ύπαρξη των asexual (ποιός θα τους τη διδάξει άλλωστε;). Έτσι, αν κάποιος μαθητής δεν είναι το "σκληροτράχηλο αρσενικό" (macho) που ορίζουν τα στερεότυπα, καταλήγει να γίνεται θύμα ομοφοβικής βίας.
ΥΓ. Εύχομαι αυτό το σχόλιο να μην γίνει αντικείμενο λογοκρισίας, όπως γίνονται τώρα τελευταία διάφορα δημοσιεύματα που στέλλω!  

xenogreek
Εικόνα: xenogreek
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 5 έτη 2 months
Μέλος από: 16/01/2011 - 21:55

Αυτό που εννοώ και ίσως δεν το καταλάβατε είναι το εξής
και επειδή δεν μου αρέσει να αναφέρομαι σε άλλους θα πω για τον εαυτό μου.
Έχω περάσει και δεκαετία χωρίς σεχ-μια συνειδητή απόφαση- όπου έκανα πολλά άλλα πράγματα, δημιουργικά, πρωτότυπα, μοναδικά που μπορώ να πω πως ήτανε η καλύτερη περίοδος της ζωής μου.
Μήπως αυτή η διαφορετικότητα είναι κατακριτέα απο το γενικό gay, τρόπο σκέψης;

nikosdarkman
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 7 έτη 10 months
Μέλος από: 05/01/2011 - 13:41

Με τρομάζεις! Αφ' ενός μεν αφήνεις ένα υπονοούμενο ότι δεν είσαι asexual και από την άλλη λες ότι 10 χρόνια δεν κάνεις sex και νιώθεις ok! Εγώ αν μείνω πάνω από 2 μήνες χωρίς sex θα πάθω νεύρωση. Αυτός είναι και ο λόγος που απεχθάνομαι τα κλουβιά που δημιουργείτε διότι μας εμποδίζουν (εδώ έχω λόγο να χρησιμοποιώ "μας", διότι όλοι εμποδιζόμαστε άσχετα αν είμαι ο μόνος που το παραδέχεται) να προσεγγίσουμε άτομα που μας ενδιαφέρουν και είμαστε καταδικ[ασμέν]οι να αρκεστούμε στις γνωριμίες που μας προσφέρει το στενοκοπημένο κλουβί.
Όντως, το sex δεν είναι το Α και το Ω. Ας υποθέσουμε ότι είναι μόνο το Α. Φντστηκες ν φιρουσμε ολ τ Α πό τ κείμεν που γρφοντι στ ελληνικ; Επιπλέον: δεν ζούμε για να τρώμε. Θα μπορούσαμε όμως να ζούμε χωρίς να τρώμε; Δεν ζούμε για να κάνουμ sex. Θα μπορούσαμε όμως να ζούμε χωρίς sex (δεδομένου ότι δεν είμαστε asexual);
Δεν θυμάμαι αν το έχω ξαναγράψει κάπου, αλλά είναι αλήθεια ότι σε κάποιες χώρες η οικονομική κρίση χτύπησε πολύ άσχημα. Ο κόσμος δουλεύει από το πρωί ως το βράδυ και ο χρόνος τους είναι περιορισμένος. Ακόμα και το φαγητό το τρώνε στα όρθια. Να λοιπόν γιατί υπάρχουν οι gay saunas και τα sex-clubs: είναι χώροι που ο κόσμος πηγαίνει να κάνει sex και όχι να χαραμίζει το χρόνο του μέσα σε κλουβιά ή να κινδυνεύει να κουφαθεί από τη δυνατή μουσική. Στην Κύπρο όμως (αν κρίνω απ' όσα μου λέτε) η οικονομική κρίση δεν χτύπησε. Όταν όμως χτυπήσει (δεν προσπαθώ να κάνω αντιπολίτευση στον Υπουργό Οικονομικών που λέει να μην ανησυχούμε), θα λέμε ότι κάποτε ο κόσμος κλεινόταν μέσα σε κλουβια και θα γελάμε.
Τότε όμως εγώ δεν θα είμαι 29 χρονών αλλά πολύ περισσότερο. Τι κρίμα.

dm3k
Εικόνα: dm3k
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 8 έτη 11 months
Μέλος από: 19/05/2010 - 00:12

Ώρες ώρες δεν σας καταλάβω people.Νίκο, με εσέναν το πρόβλημαν εν γενικά νομίζεις ότι ούλλοι έχουν τες ίδιες ανάγκες με εσέναν, άρα εν ασχολούμαι.Λοιπέ κόσμε, ειλικρινά κόφτει σας αν ο άλλος κάμνει σεξ ή όι; Βρίσκω το αδιανόητον.xenogreek, προφανώς τζι εγιώ εν ιβρίσκω τίποτε περίεργο. Αφού ένιωθες εσύ καλά, εμέναν λόγος εν μου ππέφτει. Σοβαρά όμως, εκτός που τον Νίκον υπάρχει τζι άλλος κόσμος που θα το κατακρίνει;

SaVVAΣ
Εικόνα: SaVVAΣ
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 6 έτη 3 months
Μέλος από: 19/04/2010 - 21:52

προσωπικά δεν το κατακρίνω.εξάλλου όσοι είμαστε εδω είναι επείδη δεν θέλουμε πια διακρίσεις λόγω της σεξουαλικότητας και του σεξουαλικού προσανατολισμού.Άρα γιατί να το κατακρίνω? Ο xenogreek έκανε αυτό που ήθελε και ήταν ευχαριστημένος με αυτό. Το ίδιο θα ήταν καλό να κάνουμε όλοι μας.Δηλαδή να κάνουμε αυτό που μας ευχαριστεί και να μην κατακρίνουμε τον άλλο επείδη κάνει κάτι διαφορετικό απο εμάς.Χωρίς να μας νίαζει τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του ή αν δεν κάνει τίποτε.Αυτό είναι προσωπικό για τον καθένα απο εμάς και δεν αφόρα κανέναν άλλο και σίγουρα δεν θα του πω οτι το να είναι ασέξουαλ είναι κάτι αφύσικο. ΟΧΙ ΠΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ...εξάλλου''τα πάντα είναι διαφορετικά από εμάς.Για αυτό και υπάρχουν'' Φερνάντο Πεσόα (διάσημος ποιητής ο οποίος ήταν ασέξουαλ με βάση ιστορικά στοιχεία και θεωρείται ένας από τους σπουδαιότερους ευρωπαίους ποιητές του 20ου αιώνα και αντίστοιχος του Κωνσταντίνου Καβάφη)

Τα πάντα είναι διαφορετικά από εμάς.Γι'αυτό και υπάρχουν 

alexandros
Εικόνα: alexandros
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 7 months 3 εβδομάδες
Μέλος από: 30/10/2010 - 14:56

Όταν ήμουν στη δεκαετία των 20, θυμάμαι που ανυπομονούσα να μεγαλώσω, προκειμένου η σεξουαλικότητά μου να "καλμάρει" και να μπορέσω να αφοσιωθώ σε πιο δημιουργικές ασχολίες απερίσπαστος. Αν και μια ολόκληρη δεκαετία φαίνεται μεγάλη σε διάρκεια, είμαι σίγουρος ότι θα ήταν πολύ δημιουργική. Σε καμία περίπτωση δεν αντίκειται στη "gay" λογική ή νοοτροπία από τη δική μου σκοπιά! Επειδή αυτό που έχουμε κοινό είναι οι ομοιότητες στο σεξουαλικό μας προσανατολισμό, αυτό δεν σημαίνει ότι όλα γυρίζουν γύρω από το σεξ. Αλίμονό μας αν ήταν έτσι. Ξενοφών, για άλλη μια φορά, βρίσκω, όσα μας περιγράφεις, εξαιρετικά ενδιαφέροντα.

"What would you attempt to do if you knew you would not fail?", Robert Schuller.

Gay Mouflon
Εικόνα: Gay Mouflon
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 5 έτη 1 month
Μέλος από: 25/05/2010 - 03:17

"Επειδή αυτό που έχουμε κοινό είναι οι ομοιότητες στο σεξουαλικό μας προσανατολισμό, αυτό δεν σημαίνει ότι όλα γυρίζουν γύρω από το σεξ." Συμφωνώ και επαυξάνω!

nikosdarkman
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 7 έτη 10 months
Μέλος από: 05/01/2011 - 13:41

Δεν ξέρω αν όντως δεν περιστρέφονται όλα γύρω από το sex. Ωστόσο, ξέρω ότι αν βρίσκομαι μέσα σ' ένα δωμάτιο και μπουν μέσα 2 άνθρωποι (ένας άντρας και μια γυναίκα) θα γυρίσω να κοιτάξω πρώτα τον άντρα. Και αυτό δεν θα το κάνω συνειδητά, θα το κανω αυτόματα.
Αν δεν περιστρέφονται όλα γύρω από το sex, πώς εξηγείτε τη ψυχολογία που κρύβεται πίσω από τις διαφημίσεις στην τηλεόραση; Για παράδειγμα, σε μια διαφήμιση που πλασάρει σαπούνια δείχνει μια γυμνή γυναίκα-μοντέλο να λούζεται. Γιατί δεν δείχνει μια "straokasha" να λούζεται αφού θα είναι το ίδιο σαπούνι που θα διαφημίζουν; Τις προάλλες μιλούσα σ' έναν γνωστό μου για ένα αγώνα μπάσκετ που κάποιος από την αντιπαλη ομάδα είχε την μπάλα και "πήγα να του την πάρω". Αυτός ο γνωστός μου είπε "υποθέτω εννοείς τη μπάλα πήγες να του πάρεις, όχι τίποτ' άλλο!" Βλέπετε λοιπόν ότι τα σεξουαλικά υπονοούμενα βρίσκονται παντού. Διαβάστε τις πιο κάτω διφορούμενες εκφράσεις:
Το κάνω από πίσω (εννοώ ότι μετακινώ π.χ. τα έπιπλα για να σκουπίσω και από πίσω).
Χιλιοι τον πήραν από μπρος και τρεις χιλιάδες πίσω (απόσπασμα από δημοτικό τραγούδι για τον Αθανασιο Διάκο)
Κάθεται πάνω (σε μια καρέκλα).
Παίζει πολύ καλά το όργανό του (π.χ. βιολί).
Η ζωή μας είναι γεμάτη σεξουαλικά υπονοούμενα διότι το sex είναι παντού. Όντως δεν περιστρέφονται τα πάντα γύρω από το sex. Ούτε περιστρέφονται τα πάντα γύρω από το φαγητό. Θα μπορούσαμε όμως να ζήσουμε χωρίς sex; Θα μπορούσαμε να ζήσουμε χωρίς φαγητό; 

xenogreek
Εικόνα: xenogreek
Απουσιάζει
Last seen: Πριν από 5 έτη 2 months
Μέλος από: 16/01/2011 - 21:55

χαίρομαι που κάποιοι το καταλάβατε και πάνω απ' όλα το σεβαστήκατε.
Και για να είμαι ξεκάθαρος, να σας πω, πως η δεκαετία που ανάφερα... έχει περάσει!!
Μη χάσουμε και τον γαμπρό που πιθανόν να κυκλοφορεί εδώ μέσα....
Χα Χα...
Ζήτω η διαφορετικότητα και πάνω από όλα ζήτω η μοναδικότητα του καθενός από εμάς!!!